اخبار داغ

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی :

وحدت در انتخابات سال آینده به سود همه اصولگرایان خواهد بود

وحدت در انتخابات سال آینده به سود همه اصولگرایان خواهد بود
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: ملت رشید ایران نشان داده است که با همه تحریم ها وتهدیدها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بازهم حضوری با بصیرت در همه صحنه ها به خصوص در صحنه مهم انتخابات خواهندداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مجله خبری تحلیلی شهر مینو دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در سفر به استان قزوین بهمراه اعضای موتلفه استان قزوین با آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهر مینو,

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در حاشیه این دیدار با اشاره به انتخابات سال آینده در کشور گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و همه انتخابات در کشور از اهمیت فراوانی برخوردار بوده وحضور گسترده در انتخابات نقشه ها واهداف شوم دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

,

حبیبی تصریح کرد: ملت رشید ایران نشان داده است که با همه تحریم ها وتهدیدها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بازهم حضوری با بصیرت در همه صحنه ها به خصوص در صحنه مهم انتخابات خواهندداشت.

,

IMG_0364

, IMG_0364, IMG_0364,

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به برگزاری جلسات اصول گرایی برای وحدت تمام اصولگرایان اشاره واظهارداشت: خوشبختانه این جلسات با همراهی همه اصولگرایان ودلسوزان نظام با محوریت حجت الاسلام تقوی در سراسر کشور در حال برگزاری بوده و نتیجه این جلسات حتما به نفع جریان اصولگرایی خواهد بود.

,

وی تصریح کرد: جریان اصول گرایی به دنبال وحدت است واصول گرایان برای انتخابات سال آینده راهی جز اتحاد وحدت ندارند فلذا باید فارغ از هر گروه ها وتشکیلات همه به طرف ائتلاف حرکت نماییم.

,

IMG_0381

, IMG_0381, IMG_0381,

حبیبی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با وحدت ودور اندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و باید تلاش شود این وحدت وانسجام به خوبی حفظ شو.

,

پایان خبر/ص*

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه