اخبار داغ

جای خالی آموزش و پرورش در اقتصاد مقاومتی

جای خالی آموزش و پرورش در اقتصاد مقاومتی
مشخص نشدن وظیفه برای آموزش و پرورش در راستای اقتصاد مقاومتی نشان می دهد که شورای اقتصاد در واقع هنوز نتوانسته است به درک درستی از اقتصاد مقاومتی برسد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، بنا به بند یکم و بیست و یکم سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و بند پنجم از دستور رئیس جمهور که ضرورت توجه و برنامه ریزی در امر آموزش و پرورش را تأکیید می کند، شورای اقتصاد هیچ هدف، سیاست و برنامه عملیاتی را برای وزرات آموزش و پرورش در راستای اقتصاد مقاومتی در نظر نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ضمن انتشار مصوبات شورای اقتصاد تحت عنوان " مجموعه اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی" به بررسی وظایف وزارت خانه ها و سازمان های مختلف در موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخته است.

,

 

,

رئیس جمهور روحانی طی نامه ای خطاب به جهانگیری معاون اول، بر انجام اقدامات گسترده و جلب مشارکت همه نهاد ها و سازمان ها جهت تحقق سیاست های کلی تأکید نموده است(بند پنجم) و از وزارت آموزش و پرورش خواسته است که در جهت تبیین اقتصاد مقاومتی و گفتمان‌سازی لازم برنامه ریزی و اقدام نمایند.

,

 

,

علی رغم عضویت وزیر آموزش و پرورش در شورای اقتصاد و اهتمام سیاست های کلی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب به ضرورت حوزه آموزش، فرهنگ سازی و گفتمان سازی در اقتصاد مقاومتی این نهاد راهبردی در برنامه اقتصاد مقاومتی دولت دیده نشده است.

,

 

,

کارشناسان معتقدند مدارس به عنوان خانه دوم محلی برای فرهنگ سازی است و مشخص نشدن وظیفه برای آموزش و پرورش در راستای اقتصاد مقاومتی نشان می دهد که شورای اقتصاد در واقع هنوز نتوانسته است به درک درستی از اقتصاد مقاومتی برسد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه