اخبار داغ

تنها جشنواره بین‌المللی انقلاب که جایزه‌اش به دشمنان درجه یک ایران اهدا می‌شود/اولین جایزه «باروت خیس» چگونه به دست همسر اوباما رسید؟/چه کسانی جایزه امسال را از آن خود خواهند کرد؟ + تصاویر

تنها جشنواره بین‌المللی انقلاب که جایزه‌اش به دشمنان درجه یک ایران اهدا می‌شود/اولین جایزه «باروت خیس» چگونه به دست همسر اوباما رسید؟/چه کسانی جایزه امسال را از آن خود خواهند کرد؟ + تصاویر
جشنواره مردمی «باروت خیس»، امسال یک تفاوت با سال‌های گذشته دارد و آن انتخاب گزینه‌های برتر با آرا مستقیم مردم ایران است. باید منتظر ماند و دید که جوایز امسال به چه کسانی اهدا خواهد شد؛ اولین جایزه این جشنواره از طریق پست به سفارت سوئیس در ایران ارسال شد تا تحویل «میشل اوباما» شود.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا، «باروت خیس» نام جشنواره‌ای بین‌المللی است که جایزه آن به کسانی اهدا می‌شود که ناخواسته قدمی در راه افشاگری رفتار غیرانسانی خود بر می‌دارند و همگان را از نیت شوم خود و دشمنی‌هایشان علیه ملت ایران اگاه می‌‌کنند. این جشنواره با هدف مقابله با جنگ نرم دشمنانی که در جبهه سخت به بن بست رسیده‌اند راه اندازی شده و امسال برای سومین سال متوالی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ،,

 

,

چه کسانی در سال‌های گذشته جایزه جشنواره را از آن خود کردند؟

, چه کسانی در سال‌های گذشته جایزه جشنواره را از آن خود کردند؟, چه کسانی در سال‌های گذشته جایزه جشنواره را از آن خود کردند؟,

سال 1391 و اهدا جایزه به مشیل اوباما:

, سال 1391 و اهدا جایزه به مشیل اوباما:,

فیلمی ضد ایرانی «آرگو» (1) با تلاش‌های همسر رئیس جمهور آمریکا موفق شد، جایزه اسکار سال را از آن خود کند . اگر چه این موضوع باعث شد سیاسی بودن جایزه اسکار بیش از پیش برهمگان ثابت شود اما سیاه نمایی موجود در آن، اعتراض مردم ایران و علاقه‌مندان به انقلاب را همراه داشت.

,

 

,

تلاش‌های میشل اوباما در این زمینه باعث شد هیئت داوران «باروت خیس» این جایزه را به وی اهدا کند.

, تلاش‌های میشل اوباما در این زمینه باعث شد هیئت داوران «باروت خیس» این جایزه را به وی اهدا کند.,

 

,

, , ,

چرا همسر اوباما؟

, چرا همسر اوباما؟, چرا همسر اوباما؟,

این جایزه به افرادی اهدا می‌شود که با رفتار خود، ناخواسته قدمی در راه افشاگری در خصوص دشمنی خود با انقلاب اسلامی برمی‌دارند. شاید به جرأت بتوان گفت که اگر جمهوری اسلامی می‌خواست به دنیا اثبات کند که جایزه اسکار، سیاسی است، باید میلیاردها دلار برای این هدف خود سرمایه‌گذاری می‌کرد. البته میشل اوباما با تلاش‌های خود جهت اهدا این جایزه به فیلم ضد ایرانی «آرگو» به خوبی سیاسی بودن این جایزه را به همه اثبات کرد.

,

 

,

جایزه به دست همسر اوباما رسید؟

, جایزه به دست همسر اوباما رسید؟,

قرار بر این شد که در این جشنواره از سفیر سوئیس که حافظ منافع آمریکا در ایران است خواسته شود تا برای دریافت جایزه در مراسم حضور یابد. البته مسئولان جشنواره در نظر داشتند در صورتی که سفیر سوئیس حاضر نشد، جایزه را برای میشل اوباما از طریق پست ارسال کنند.

,

 

,

از سفیر سوئیس در خواست شد تا در این جشنواره حضور یابد و همان طور که انتظار می‌رفت، سفیر سوئیس از غایبین مراسم بود. به همین دلیل جایزه «باروت خیس» توسط پدر شهید احمدی‌روشن (دانشمند هسته‌ای کشورمان) به مدیریت اداره پست خرمشهر تحویل داده و قرار شد این جایزه به سفارت سوئیس در تهران ارسال شود.

,

«باروت خیس» 10 فروردین به ادراه پست خرمشهر تحویل و در ساعت 8 و 12 دقیقه 11 فروردین وارد اداره پست منطقه 19 شده و به سفارت سوئیس ارسال شد.

,

 

,

, ,

 

,

جایزه جشنواره چه بود؟

, جایزه جشنواره چه بود؟, جایزه جشنواره چه بود؟,

جایزه «باروت خیس» به شکل یک مغز است که بر روی آن یک سمعک و عینک طراحی شده و آیه شریفه «صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَرْجِعُون»َ نقش بسته است.

, صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَیَرْجِعُون,

, ,

 

,

برگزیدگان جایزه سال 1392 چه کسانی بودند؟

, برگزیدگان جایزه سال 1392 چه کسانی بودند؟, برگزیدگان جایزه سال 1392 چه کسانی بودند؟,

جایزه سال 1392 این جشنواره به صورت مشترک به کاترین اشتون و تاریا کرونبرگ اهدا شد. مهم ترین علت اهدا این جوایز نیز برگزاری جلسات پنهانی این افراد با نسرین ستوده و جعفر پناهی بوده است.

, کاترین اشتون, تاریا کرونبرگ,


,
, ,

 

,

اما سومین جایزه....

, اما سومین جایزه...., اما سومین جایزه....,

سومین جشنواره باروت خیس قرار است20 اسفند امسال در روز ملی راهیان نور در اردوگاه شهید باکری اهواز برگزار شود.

,

 

,

لیست کاندیداهای «باروت خیس» 93 چگونه انتخاب شدند؟

, لیست کاندیداهای «باروت خیس» 93 چگونه انتخاب شدند؟, لیست کاندیداهای «باروت خیس» 93 چگونه انتخاب شدند؟,

امسال دبیرخانه جایزه بین‌المللی «باروت خیس» با برپایی حوزه انتخاباتی در حاشیه شمالی خیابان آزادی در راهپیمایی 22 بهمن مردم تهران با آرا بیش از 150 هزاری نفری مردم، گزینه‌های ذیل به عنوان نامزدهای این دوره جایزه «باروت خیس» انتخاب شدند:

,

, ,

 

,

این برای اولین بار است که نامزد منتخب جشنواره با آرا مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

, این برای اولین بار است که نامزد منتخب جشنواره با آرا مستقیم مردم انتخاب می‌شوند., این برای اولین بار است که نامزد منتخب جشنواره با آرا مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.,

 

,

اگرچه هر 5 شخصیت فوق به دلیل جنایت‌های صورت گرفته برازنده این جایزه هستند اما باید منتظر ماند و دید که آرا مردمی، کدام شخصیت را به عنوان برازنده‌ترین فرد برای دریافت‌ جایزه انتخاب خواهند کرد.

,

نفر برگزیده این جایزه در آخرین روز جشنواره «ملی ره‌آورد سرزمین نور» به ملت ایران معرفی خواهد شد.

,

 

,

اما چرا این افراد:

, اما چرا این افراد:, اما چرا این افراد:,

بنیامین نتانیاهو: به دلیل کشتار 578 کودک ظرف مدت 51 روز بر خلاف ظاهر صلح‌طلبانه‌ای که در مجامع عمومی دارند.

, بنیامین نتانیاهو, .,

جان مک کین: به دلیل حمایت علنی از گروه های تروریستی داعش، القاعده، النصره و … در حالی که مدعی مبارزه با تروریسم هستند.

, جان مک کین, .,

دیوید کامرون: به خاطر اهانت‌هایی که به رییس­ جمهور کشورمان داشته‌اند، در حالی که در ظاهر امر، همه جا از دموکراسی سخن می‌گویند.

, دیوید کامرون, .,

مانوئل والس: به خاطر توهین به اعتقادات ادیان الهی، در حالی که ادعا دارند در فرانسه، آزادی اندیشه و حقوق انسانی وجود دارد.

, مانوئل والس, .,

کلودیا روت: به دلیل آشکار کردن رابطه عوامل جریان فتنه سال 88 و جریان استکباری، در حالی که در گذشته، ادعایشان چیزی برخلاف این بود.

, کلودیا روت, .,


,
, ,

 

,

*پی نوشت:

, *پی نوشت:,

«آرگو» نام فیلمی سینمایی محصول کشور آمریکا به سال ۲۰۱۲ میلادی و ساخته «بن افلک» است. داستان این فیلم برداشت آزادی از وقایع بحران گروگان‌گیری در سفارت ایالات متحده آمریکا در تهران (وقایع ۱۳ آبان ۱۳۵۷) است که در آن ۶ دیپلمات آمریکایی توانستند از منزل سفیر کانادا در تهران به خارج از ایران بگریزند. «آرگو» نامزد 7 جایزه مختلف در جوایز اسکار ۸۵ام بود و در نهایت سه اسکار بهترین فیلم، بهترین فیلمنامه اقتباسی و بهترین تدوین را کسب کرد.

, .,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه