اخبار داغ

قبل از بکاربردن جرم گیرهایی که تولید گاز می کنند از روغن بنفشه استفاده نمایید

قبل از بکاربردن جرم گیرهایی که تولید گاز می کنند از روغن بنفشه استفاده نمایید
یک متخصص طب سنتی گفت : مصرف روغن بنفشه قبل از بکاربردن جرم گیرهایی که تولید گاز می کنند می تواند خیلی موثر باشد ، بدین صورت که قبل از شروع فعالیت های خانه تکانی یک یا چند قطره در بینی بچکانید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زنان کویر ماه بانو معصوم زاده متخصص طب سنتی و عضو کمیسیون بهداشت شورای شهر در گفتگوی اختصاصی با ” زنان کویر ” در رابطه با استفاده از مواد شوینده در ایام خانه تکانی گفت : بهتر است در نظافت خانه از یک نوع مواد شوینده در هر بار استفاده شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان کویر,

وی ادامه داد : باید از ترکیب مواد شوینده با هم خودداری شود ؛ چرا که ترکیب سفید کننده با جرم گیرها و یا سفید کننده ها با پوردهای شوینده بسیار خطرناک خواهد بود.

,

معصوم زاده با اشاره با اینکه هنگام نظافت از ماسک هایی کمک گرفته شود که قدرت عملیات بالایی داشته باشند ، تشریح کرد : سعی شود قبل از بکاربردن ماسک از پارچه های حوله ای نازک مرطوب شده ، استفاده شود .وی تاکید کرد : مصرف روغن بنفشه قبل از بکاربردن جرم گیرهایی که تولید گاز می کنند می تواند خیلی موثر باشد ، بدین صورت که قبل از شروع فعالیت های خانه تکانی یک یا چند قطره در بینی بچکانید.

,

عضو کمیسیون بهداشت شورای شهر در مورد خستگی های ناشی از خانه تکانی توضیح داد : از آنجا که اسید لاکتیک بدن در اثر فعالیت افزایش می یابد و موجب خستگی خواهد شد ، بنابراین سعی شود به ازای هر ۱ تا ۲ساعت فعالیت ، حداقل ۵ تا۱۰ دقیقه استراحت بکنند.

,

وی ادامه داد : برای رفع خستگی ها بهتر است از ماساژهای موضعی در محل های دردناک و همچنین حمام روزانه ۵ تا ۱۰ دقیقه حتی اگر سرشسته نشود و صرفا بدن شسته شود ، کمک گرفت.

,

این متخصص طب سنتی افزود : کارهایی که حرکات بیشتری می طلبد مثل پاک کردن شیشه ها، مبل و فرش ها بهتر است در یک روز انجام نشود ، بلکه در روزهای متفاوت نظافت شوند .

,

معصوم زاده تاکید کرد :خانم هایی که کم خون هستند ، در این مدت از مواد خون سازی همچون جوانه گندم ، ماش و اسفناج بیشتر استفاده کنند.

,

وی با اشاره به اینکه طبع غالب خانم ها سرد است گفت : بعد از اتمام فعالیت می توان از دم نوش بادرنجبویه برای رفع خستگی استفاده کرد .

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه