اخبار داغ

نظر مدیرعامل تراکتورسازی در مورد بازیکنان سرباز

نظر مدیرعامل تراکتورسازی در مورد بازیکنان سرباز
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: در مورد وضعیت بازیکنان سرباز و اینکه به آنها مجوز می‌دهند یا نه خبر خوشحال‌ کننده و موضوع جدیدی نشنیدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناتیم فوتبال تراکتور‌سازی با کسب پیروزی دو بر یک مقابل نفت مسجد‌ سلیمان باز هم به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب مقام قهرمانی به جمع صدر‌نشینان بازگشت و در حال حاضر با کسب 38 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سعید عباسی در این مدت با تغییر کادر فنی و تصمیماتی که گرفته سعی بر رساندن تراکتور‌سازی به شرایط ایده‌آل و به دور از حاشیه داشته که پیروزی این تیم مقابل صبا و نفت مسجد‌سلیمان در دو هفته اخیر روحیه قرمز‌پوشان را کاملاً بالا برده است.

,

مدیرعامل باشگاه تراکتور‌سازی در آستانه لیگ قهرمانان آسیا و دیدار مقابل نسف‌قارشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در رابطه با وضعیت تراکتور‌سازی صحبت‌های زیر را بیان کرد:

, خبرگزاری فارس,

*: مقابل نفت مسجد سلیمان به پیروزی دو بر یک رسیدید در این مورد صحبت می‌کنید.

,

بازی بسیار سختی بود الحق و الانصاف نفت بازی بسیار عالی‌ ارائه کرد. با تغییراتی که تونی اولیویرا در نیمه دوم در خط دفاع به وجود آورد عملکرد ما بهتر شد. خوشبختانه توانستیم در این دیدار 3 امتیاز را کسب کنیم و به جایگاه خود در بالای جدول وضعیت بهتری بدهیم. جا دارد از بازی خوب نفت مسجد سلیمان بار دیگر یاد کنیم و واقعاً حیف است که این تیم ضربه بخورد و نتواند خود را در لیگ حفظ کند.

,

*: با این دو پیروزی به نظر می‌رسد آرامش به تراکتور‌سازی بازگشته است.

,

ما همیشه تلاش می‌کنیم و کاملاً بی‌ادعا هستیم. همانطور که اولیویرا هم در مصاحبه‌های خود با دوستان رسانه‌ای اعلام کرده ما شعبده‌باز نیستیم و فقط تلاش می‌کنیم. خوشبختانه اکنون تیم به شرایط خوبی رسیده و آرامش در تراکتور‌سازی حاکم است و همین مسئله به ما در ادامه مسابقات کمک می‌کند.

,

*: حریفان شما هم در این روزها به نفع تراکتور‌سازی کار می‌کنند و تیم‌های بالانشین جدول خیلی خوب امتیاز از دست می‌دهند.

,

یک مدت ما به سود حریفان کار کرده‌ایم و حالا حریفان دارند به سود ما کار می‌کنند به هر حال کار می‌کنند و همیشه یک تیم نمی‌تواند تمامی امتیازات را جمع کند.

,

*: چقدر احتمال می‌دهید تراکتور‌سازی قهرمان شود؟

,

هیچ کس نیست که بگوید دوست ندارد تیمش به مقام قهرمانی برسد همه هدف‌شان رسیدن به مقام قهرمانی است. مهمتر از قهرمانی این است که ما عملکردی داشته باشیم که هواداران شاد شوند. همیشه شرایط به این شکل نیست که تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده شود. نتیجه اهمیت بسیار زیادی دارد و مردم هم دوست دارند تیم خود را قهرمان ببینند.

,

,

, ,

 

,

*: در آستانه لیگ قهرمانان آیا توانستید مجوز حضور بازیکنان سرباز را بگیرید؟

,

از هر طرفی که می‌شد ما در این راستا اقدام و پیگیری کردیم. متاسفانه تا به امروز خبری که باعث خوشحالی ما شود را نشنیدیم اما تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

,

*: به هر حال در آسیا هم نام ایران مطرح است و شاید مسئولان هم به همین خاطر اجازه حضور این نفرات را بدهند.

,

قبول داریم در این مورد سوابق بدی به وجود آمده و نباید این اتفاقات می‌افتاده. در این مدت سعی کردیم با تلاشی که انجام می‌دهیم و نامه‌هایی که به مسئولان می‌فرستیم این مجوز را دریافت کنیم. متاسفانه تا به امروز هیچ خبری نشده و حتی مهدی تاج هم در این راستا پیگیری‌هایی انجام داده است.

,

*: آیا احتمال جذب بازیکن جدیدی وجود دارد؟

,

احتمال دارد یک بازیکن جدید برای لیگ برتر جذب کنیم. با توجه به اینکه فرصت نقل و انتقالات آسیایی تمام شده دیگر نمی‌توانیم بازیکن جدیدی را در آسیا استفاده کنیم.

,

*: آیا گزینه مدنظر شما خارجی است؟

,

به احتمال قوی این بازیکن خارجی خواهد بود چرا که در داخل کشور تمامی بازیکنان خوب جذب تیم‌ها شدند.

,

*: آیا برای کسب دو پیروزی اخیر پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفتید؟

,

بله قطعاً به بازیکنان طبق قوانین باشگاه پاداشی می‌دهیم و بتوانیم با تمرکز کامل وارد بازی‌های آسیایی شویم.

,

*: در مورد مصطفی آجرلو صحبت‌های متفاوتی مطرح می‌شود آیا او از هیأت‌مدیره جدا شده است؟

,

به هر حال هیأت‌مدیره قوانین خاص خودش را دارد. به طور مثال جمشید نظمی استعفا داد و پس از آن هم دیگر در هیأت‌مدیره حاضر نشد. آجرلو دوست عزیز ما است و ما خیلی علاقمندیم که او در هیأت مدیره کنارمان باشد اما اگر بنایی بر جدایی وجود دارد باید این مسئله را به طور رسمی اعلام کند.

,

*: آیا نامه رسمی از سوی آجرلو به هیأت‌مدیره داده شده است؟

,

چنین چیزی تا به حال به ما اعلام نشده است.

,

انتهای پیام/آ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه