اخبار داغ

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

به سازمان بازرسی برای بررسی تکمیل مصلی گچسارن نامه نوشتم

به سازمان بازرسی برای بررسی تکمیل مصلی گچسارن نامه نوشتم
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:جهت بررسی روند تکمیل مصلی نماز جمعه گچساران نامه ای را به سازمان بازرسی کشور ارسال کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام صفدر پناهی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، از ارسال نامه برای سازمان بازرسی کشور جهت نظارت و بررسی روند تکمیل مصلی نماز جمعه شهرستان گچساران خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

وی گفت: با ارسال نامه ی به سازمان بازرسی کشور خواستار بررسی دقیق این موضوع و تسریع در روند اجرای این پروژه هستیم.

,

 

,

گفتنی است حجت‌الاسلام صفدر پناهی هفته گذشته در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران اظهار کرد: با آمدن امام جمعه کنونی گچساران تحولی اساسی در تکمیل مصلی گچساران برداشته شده است، اظهار کرد: هر چند نه وی و نه ما از روند تکمیل مصلی راضی نیستیم.

,

 

,

پناهی پیشرفت کنونی مصلی گچساران را نتیجه جدیت، دلسوزی و خودخوری همچنین فشارهای عصبی حجازی برای تکمیل مصلی دانست و تصریح کرد: شرم‌آور است در شهرستان بزرگ گچساران قطب نفتی استان با این همه سرمایه امروز آب مصلی قطع باشد.

,

 

,

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از وضعیت مصلی گچساران افزود: مگر انتقادات امام جمعه گچساران در خصوص مصلی بخاطر ملک شخصی خود بوده، چرا دقت نمی‌شود.

,

 

,

پناهی یادآور شد: مسئولی که در جواب پیگیری‌های امام جمعه در خصوص مسائل فرهنگی به حاشیه رفته و جواب نمی‌دهد، چه پاسخی برای ولایت دارد.

,

 

,

وی در ادامه با تأکید بر انتشار بدون سانسور سخنان خود و با بیان اینکه اگر خبرنگاران و مسئولان سایت‌ها در نماز جمعه حضور دارند، بدون سانسور و با شجاعت این سخنان را منتشر کنند، گفت: یک ماه پیش در حضور استاندار کهکیلویه و بویراحمد مطلبی را عنوان کردم و سایت‌هایی که شعارشان این بود که دانستن حق مردم است، چیزی ننوشتند.

,

 

,

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سایت‌ها باید در خدمت مردم بوده، اطلاع‌رسانی صحیح کرده و مسائل را بدون تحریف و سانسور منتشر کنند.

,

 

,

پناهی گفت: سال گذشته بودجه این مصلی یک میلیارد تومان بوده و امسال نیز 900 میلیون، با نگاهی به اطراف این مصلی با وجود اسکلت ناقص باید پرسید این پول در کجا مصرف شده است.

,

 

,

وی بیان کرد: آیا یک‌میلیارد و 900 میلیون تومان به نام مصلی جمع کردن و در جای دیگر خرج کردن کار درستی است؟ مصلی زیر نظر امام جمعه نبوده و تنها غم و اندوه آن به امام جمعه ارتباط دارد.

,

 

,

پناهی با بیان اینکه ساخت مصلی در دست اداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: در جلسه چهار ماه گذشته در دفتر امام جمعه گچساران، مدیرکل راه و شهرسازی اعتراف کرد که ما از بودجه مصلی پول کارگران فلان جای خود را پرداخت می‌کنیم، این چه حرفی است؟

,

 

,

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد شدید از این امر گفت: آقایان سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری چرا ورود نمی‌کنید تا بودجه مصلی در جاهای دیگر خرج نشود.

,

 

,

پناهی متذکر شد: چرا مردم گچساران باید در هر هفته مصلی را جارو بزنند؟ چرا نباید محیط مطلوبی برای برگزاری نماز جمعه در نظر گرفته نشود، مگر این فساد نیست؟

,

 

,

وی عنوان کرد: در پیمان به این بزرگی بودجه جا به جا می‌شود، صدای کسی درنمی‌آید، این کار درستی نیست که بودجه به نام مصلی در جاهای دیگری مصرف شود.

,

 

,

پناهی رسماً از سازمان‌های نظارتی خواست تا در خصوص سوءاستفاده از بودجه مصلی و استفاده از امور دیگر ورود کنند.

,

 

,

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تا کی باید این وضعیت تحمل شود؟ با وجود اعتباراتی که جای دیگر مصرف شده امروز آب مصلی قطع شده است.

,

 

,

پناهی با قدردانی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اختصاص بودجه به مصلی گفت: اعتراض من به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد بوده که اعتراف کرده بودجه مصلی را در راه‌های دیگری خرج کرده است.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه