اخبار داغ

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت و گو با دانا:

افزایش شکایت‌ها از بیمه فرهنگیان/فرهنگیان می‌گویند این چه بیمه‌ای است که هیچ جا آن را قبول نمی‌کنند

افزایش شکایت‌ها از بیمه فرهنگیان/فرهنگیان می‌گویند این چه بیمه‌ای است که هیچ جا آن را قبول نمی‌کنند
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بنای ما در کمیسیون آموزش و پرورش این است که تا آنجایی که امکان دارد اجازه دهیم آقای فانی کارش را انجام دهد و اتفاقا کمک های زیادی هم تا به الان به او کرده ایم.
[

قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا  اظهار داشت: نمایندگان مجلس اخیرا در جلسه ای که درباره بحث استیضاح وزیر داشتند به خواسته هایی  که مد نظرشان بود دست نیافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: به طور کلی باید گفت با این وضعیتی که آموزش و پرورش دارد واقعا جای نگرانی است؛موضوعات مختلفی در آموزش و پرورش وجود دارد و معلمان با مشکلات زیادی روبه رو هستند که از جمله آن می توان به موضوع بیمه فرهنگیان اشاره کرد که شکایتهای زیادی هم در این خصوص به دست ما رسیده است.

,

 

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات خاطر نشان کرد: واقعا جای تاسف است، فرهنگیان به ما گلایه می کنند که این چه بیمه ای است که هیچ کجا آن را قبول نمی کنند.

,

 

,

جعفری تاکید کرد: به هر حال بنای ما در کمیسیون آموزش و پرورش این است که تا آنجایی که امکان دارد اجازه دهیم آقای فانی کارش را انجام دهد و اتفاقا کمک های زیادی هم تا به الان به او کرده ایم.

,

 

,

وی در پایان تصریح کرد: به نظر من دغدغه نمایندگان مجلس هم واقعا به جا است چرا که آنها نگران وزارتخانه حساسی مثل آموزش پرورش هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه