اخبار داغ

حضور باشکوه مردم در حماسه 22 بهمن وظایف دولتمردان را سنگین تر کرد

حضور باشکوه مردم در حماسه 22 بهمن وظایف دولتمردان را سنگین تر کرد
امام جمعه موقت شهرک واوان (اسلامشهر) در خطبه های نماز جمعه گفت :حضور باشکوه مردم در حماسه 22 بهمن وظایف دولتمردان را سنگین تر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مبصر، حجت الاسلام مهدی زین الدینی در خطبه های نماز جمعه  شهرک واوان اسلامشهر اظهار داشت: امام حسن مجتبی(ع) در حدیثی میفرمایند رمز عبور از مصائب و سختی ها به یاد خدا بودن، تقوای الهی و تسلیم محض در برابر خداوند متعال بودن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبصر,

وی در ادامه با اشاره به 5 اسفند سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت: این بانوی بزرگوار متقی نمونه کامل تسلیم در برابر پروردگار بودند و در مجلس ابن زیاد، پس از مصیبت های کربلا و روزعاشورا فرمودند: هرچه بر ما در کربلا رسید، زیبایی بود زیرا خدواند متعال شاهد همه اعمال ما بود .

,

امام جمعه موقت شهرک واوان در خطبه  دوم نماز جمعه به مناسبتها اشاره نمود و  از قیام 29 بهمن مردم تبریز در دوران انقلاب گفت و به ذکر بیانات شیوای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با مردم تبریز پرداخت،که فرمودند: در رابطه با حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال با وجود ریزش باران و برف من قادر به تشکر از مردم نیستم .

,

حجت الاسلام زین الدینی تاکید کرد: با وجود تبلیغات سایت های دشمنان انقلاب اسلامی مبنی بر تشویق مردم به عدم حضور در راهپیمایی 22 بهمن مردم به وظیفه خود عمل کردند و نشان دادند هر زمان به آن ها نیاز باشد در صحنه حضور خواهند داشت و این امر وظایف دولتمردان را سنگین تر می کند و به آنان  پیام می دهد که در رسیدگی بیشتر به مردم  و علی الخصوص در روزهای پایانی سال  تلاش مضاعف داشته باشند .

,

ریاست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلامشهر به سالروز صدور فتوای تحریم تنباکو توسط آیت ا.. میرزای شیرازی نیزپ رداخت و در زمینه تحریم های کنونی استکبار جهانی و برخی کشورها گفت : رهبری انقلاب با تاکید بر مصرف کالاهای داخلی فرمودند : ماهم با استفاده از تولیدات داخلی  میتوانیم آنان را تحریم کنیم.

,

شایان ذکر است ، در پایان مراسم نماز جمعه شهرک واوان از دانش آموزان فعال وبرتر واحدهای آموزشی آموزش و پرورش  در برنامه های دهه مبارک فجر امسال  با حضور: امام جمعه موقت شهرک واوان ، مرسلی ( معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش)، میر سالاری نیا،(کارشناس سازمان دانش آموزی) شهرستان اسلامشهر و شهردار واوان تقدیر بعمل آمد .

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه