اخبار داغ

درگیری مقابل دفتر پدیده شاندیز/ سهامدار پدیده: پول خرید بلیط برای مراجعه به دفتر مرکزی را ندارم!

درگیری مقابل دفتر پدیده شاندیز/ سهامدار پدیده: پول خرید بلیط برای مراجعه به دفتر مرکزی را ندارم!
امروز تعدادی از سهامداران پدیده ی شاندیز مقابل دفتر امور سهام و فروش پروژه های پدیده ی شاندیز حاضر شده اما کرکره های پایین این دفتر و صحبت های تعدادی از همسایگان حکایت از تعطیلی دو روزه ی این دفتر داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کرج رسا، امروز (یکشنبه) بلوار اقاقیا در منطقه ی عظیمیه شاهد تجمعی بود که عده ای از سر اعتماد به تبلیغ های شبکه های سیما سرمایه ی خود را در شرکتی نهادن که امروز دستشان به دارایی شان نمی رسد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرج رسا,

یکی از سهمداران که از تهران برای پیگیری سهامش به کرج آمده بود به خبرنگار ما گفت: از دوستانم شنیدم با توجه به پلمپ یک به یک دفاتر پدیده شاندیز، نزدیک ترین دفتری که کار بازخریدی سهام را انجام می دهد در کرج واقع شده که متاسفانه از صبح به اینجا مراجعه کردم اما از همسایه ها شنیدم دو روز هست که این دفتر تعطیل شده است.

,

 

,

Untitled-1

, Untitled-1, Untitled-1,

 

,

خانمی که از شک وارده کلمات گنگی بر زبان می آورد، گفت: من چند صد میلیون در این شرکت سرمایه گذاری نموده ام اما با در بسته ی این دفتر مواجه شدم، به خدا پول خرید بلیط برای مراجعه به دفتر مرکزی پدیده در مشهد را ندارم خواهش می کنم مسئولین به داد ما برسند.

,

 

,

آقایی که از عصبانیت روی پای خود بند نبود به خبرنگار کرج رسا گفت: به زور توانستم سرمایه ای جمع کنم در پدیده سرمایه گذاری کنم، حالا هم که از دوستان با خبر شدم این دفتر چند روزی هست که باز نشده است و خبری از کارکنانش نیست.

,

 

,

22

, 22, 22,

 

,

گفتنی است، شنیده ها از درگیری ظهر امروز در مقابل این دفتر حکایت داشته و نکته ی جالب پلمپ دستی به قفل دفتر پدیده بود.

,

بر اساس این گزارش، تعدادی از این سهامداران نیز پس اینکه در مقابل دفتر به نتیجه نرسیدند به دادگاه انقلاب شهرستان کرج مراجعه نمودند.

,

 

,

6

, 6, 6,

پیش از این نیز سایت خبری کرج رسا با انتشار خبری در خصوص ادامه ی فعالیت دفتر پدیده شاندیز در منطقه ی عظیمیه کرج هشدار داه بود.

, ادامه ی فعالیت دفتر پدیده شاندیز در منطقه ی عظیمیه کرج هشدار داه بود,

 

,

24

, 24, 24]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه