اخبار داغ

اجتناب از سفرهای غیرضروری در محورهای بجنورد /تصویرمحورهای

اجتناب از سفرهای غیرضروری در محورهای بجنورد /تصویرمحورهای
مدیر راهداری اداره راه و شهرسازی بجنورد گفت:هموطنان از سفرهای غیرضروری در شرایط نامساعد این روزها خودداری کنند ودر صورت لزوم با رعایت مسایل ایمنی در محورها حرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا:وبه نقل از پایگاه خبری تحلیلی بجنا،احمد فیروزه مدیر راهداری اداره  راه و شهرسازی بجنورگفت: هم اکنون تردد در گردنه اسدلی مسیر بجنورد- اسفراین، گردنه امین الله مسیر بجنورد- جنگل گلستان وگردنه بیو در حد فاصل حصار حسینی به سمت شوقان ،گردنه بجنورد به سمت گیفان نیز به علت کولاک شدید و لغزندگی جاده تنها با زنجیر چرخ با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجنا,
 
,
وی با بیان اینکه راهداران با استقرار در راهدارخانه ها آمادگی مواجهه با هرگونه شرایط جوی و اقلیمی را دارند،گفت:بدرگردنه های بجنورد، 5 اکیپ برای برف روبی و یخ زدایی راههای استان درقالب 40 نفرپرسنل فعال و ثابت  کارخود را آغاز کرده اند تا با تلاش بی وقفه و اجرای برنامه عملیات راهداری زمستانی ازقبیل برف روبی، یخ زدایی، شستشو و تنظیم علایم راهنمایی و رانندگی و پاکسازی سطح راهها و... جاده ها رابه بستری امن برای ترددکنندگان تبدیل کنند و مسافران شاهد جریان پیوسته ترافیک باشند.
,
 
,
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: 5 گروه راهداری مستقر در محورهای اصلی و فرعی بجنورد با شن و نمک پاشی سرگرم بازگشایی مسیرها هستند.
,
 
,
فیروزه  افزود: هم اکنون با وجود بارش برف و بوران تمام مسیرهای اصلی و فرعی بجنورد باز و تردد در آن برقرار است.
,
 
,
وی به رانندگانی که قصد تردد در محورهای این استان را دارند، خواست خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و با باک پر در این مسیرها تردد داشته باشند واز سفرهای غیرضروری در شرایط نامساعد جوی و توجه به اطلاعیه ها و اخطارهایی که از وضعیت راههای استان و شهرستان برای حفظ سلامتی و ایمنی تردد کنندگان است اشاره کرد و گفت و در صورت کسب اطلاع از وضعیت راه های بجنورد  با شماره تلفن141 و 2263100تماس حاصل نمایند.
,
 
 
محورهای بجنورد برف
 
راهاها
 
,
 
,
, ,
 
,
محورهای بجنورد برف
, محورهای بجنورد برف,
 
,
راهاها
, راهاها,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام /ش
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه