اخبار داغ

فولاد خوزستان - السد قطر؛ نمایش فوتبال ناب ایرانی

فولاد خوزستان - السد قطر؛ نمایش فوتبال ناب ایرانی
تیم فوتبال فولاد خوزستان در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم السد قطر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا تیم فولاد خوزستان در اولین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه میزبان تیم السد قطر است. السد برای فوتبال ایران تیم کاملا شناخته شده‌ای است. السد اکنون صدرنشین لیگ قطر است و تنها یک باخت در 18 مسابقه داشته و تیمی کاملا قدرتمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فولاد خوزستان هم اگرچه در رده پنجم جدول لیگ برتر ایران قرار دارد اما با صدر جدول تنها 2 امتیاز فاصله دارد.  فولاد در آخرین بازی‌ لیگش مقابله سایپا غافلگیر شد و 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد اما حضور در آسیا حکایت دیگری برای فولاد و فوتبالیست‌های ایرانی دارد.

,

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان هم انگیزه زیادی برای حضور در آسیا دارد او اگرچه در تیم‌های عربستانی مربیگری کرده اما خودش می‌داند حضور در آسیا با تیمی مثل فولاد که تماشاگران خونگرم زیادی دارد بسیار متفاوت است. اسکوچیچ مربی خوش‌فکری است که تلاش می‌کند صدرنشین قطر را شکست بدهد.

,

فوتبال قطر با وجود هزینه‌های کلان هنوز نتوانسته در عرصه بین‌المللی برای خودش وجهه‌ و اعتباری کسب کند و فولاد با جوانان شایسته‌اش یکبار دیگر می‌خواهد توانایی‌های فوتبال ایران را به قاره آسیا ثابت کند. بخصوص اینکه السد یکبار در مرحله حذفی  باعث شکست و حذف فولاد شد و این مرتبه قرمزپوشان اهوازی می‌خواهند هم اولین گام را در آسیا محکم بردارند و هم به نوعی از السد انتقام بگیرند.

,

فولاد ساعت 16 به مصاف السد خواهد رفت. 

,

دیگر دیدار گروه C الهلال عربستان و لوکوموتیو تاشکند برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه