اخبار داغ

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛

پرستار وارث صبر و فداکاری زینب (س) است

پرستار وارث صبر و فداکاری زینب (س) است
رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن تبریک روز پرستار گفت : یکی از بهترین روزها، میلاد بانوی کربلا حضرت زینب (س) را برای روز پرستار انتخاب کردند و این کار بسیار هوشمندانه بود چرا که حضرت زینب (س) نماد ایثار، فداکاری، ازخودگذشتگی و عشق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مصطفی مهرابی بهار  رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی نبض شهر درباره معنای پرستار گفت: پرستار همانطور که از نامش مشخص است الگوی عشق است،  نماد ایثارگری ، فداکاری و گذشت است؛ معنای پرستار در بخشنامه ها و دستورالعمل ها مفهوم پیدا نمی کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نبض شهر,

وی ادامه داد : یکی از بهترین روزها، میلاد بانوی کربلا حضرت زینب (س) را برای روز پرستار انتخاب کردند و این کار بسیار هوشمندانه بود چرا که حضرت زینب (س) نماد این خصوصیاتی بود که گفتم.

,

مصطفی مهرابی بهار اشاره به فعالیت پرستاران مشهد مقدس کرد و گفت : پرستار غیر از فعالیت معنا ندارد؛ من این روز را به پرستاران پرتلاشی که در مشهد مقدس مشغول به فعالیت هستند، تبریک می گویم و می دانم به خاطر حضور و خدمت رسانی به زائرین محترم ،فعالیت پرستاران مشهد مقدس مضاعف است.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه