اخبار داغ

مسئول تبیان استان سمنان:

به بعضی دولت مردان باید گفت بروید مردانه ایستادن را از زینب کبری بیاموزید

به بعضی دولت مردان باید گفت بروید مردانه ایستادن را از زینب کبری بیاموزید
مسئول تبیان استان سمنان با تاکید بر این که به بعضی دولت مردان باید گفت بروید مردانه ایستادن را از زینب کبری بیاموزید گفت: حضرت زینب و برخوردش در تحریم اقتصادی کربلا (بستن آب) می تواند الگوی مناسبی برای زنان و دختران و و همسران ما در زمان کنونی و با توجه تحریم های اقتصادی دشمن و عمرسعدهای زمان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام جواد عرب اسدی مسئول تبیان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار نسل شاهوار با اشاره به این که فشار روحی بستن آب بر حضرت زینب به مراتب بیشتر از بقیه اصحاب بود گفت: مردان حاضر در سپاه امام اکثرا مردان جنگ دیده ای بودند که ثابت کردند خود را برای بزرگ تر از این ها آماده کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , نسل شاهوار ,

وی با اشاره به کلام سپاهیان امام حسین (ع) که گفتند: ما را ز سر بریده می ترسانی ، اگر ما زسر بریده میترسیدیم در درمحفل عاشقان نمیگردیدم ، بستن آب که چیزی نیست اظهار کرد:عزیزانی که تحت مدیریت حضرت زینب بودند تعداد زیادی بچه ها بودند که در ایام تحریم آب از جنگ و ایثار و مقاومت چیزی نمی دانستند و تاب مقاومت نداشته و برای طلب آب مکرر به حضرت زینب مراجعه میکردند.

,

مسئول تبیان استان افزود: این درحالی است که به شهادت تاریخ در مذاکره ای که در زمان تحریم آب بین امام و عمر سعد اتفاق افتاد در پایان عمر سعد به امام گفت تو با یزید بیعت کن همین حالااز همینجا آزادی دست زن و بچه و اصحاب و خاندانت برا بگیر هرجا می خواهی برو و هر جور می خواهی زندگی کن.

,

عرب اسدی عنوان کرد: حال ببینیم افرادی که در تحریم های امروز که هنوز کار به بستن آب نرسیده زمزمه سازش دارند اگر در کربلا بودند چه میکردند.

,

وی با اشاره به اینکه چنین افرادی حتما به امام هم فشار می آوردند و می گفتند با یک دست بیعت دادن که آسمان به زمین نمی آید یک دست بدهید و تمام اذعان داشت: به اینها باید گفت بروید و مردانه ایستادن را از زینب کبری بیاموزید وقتی در مقابل دشمن از آن روزها می خواهد یاد کند می فرماید: "ما رایت الا جمیلا" .

,

مسئول تبیان استان سمنان تاکید کرد: در این تنگنای اقتصادی و پیچ تاریخی همسران و مادران و دختران ما نیز میتوانند به الگوی چون حضرت زینب و رفتار حضرت زینت در ایام تحریم کربلا مراجعه کنند و راه را در این فتنه زمان از بیراه پیدا کنند.

,

عرب اسدی با بیان این مطلب که انقلاب ما بر پاییه فدا کاری ها و ایثار گری ها بنا شده است و تا کنون بر پا مانده است و روز به روز مستحکم تر از دیروز به راه خود ادامه میدهد این را مدیون خون شهدا هستیم با طرح این سوال که ما چه ما باید چه بکنیم ابراز داشت: آنان که رفتند کاری حسینی کرده اند و ما که مانده ایم باید کاری زینبی کنیم.

,

انتهای پیام/ش

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه