اخبار داغ

پرستار حاجی آبادی در گفتگو با فرهنگکده:

عدم درک همراهان بیمار یکی مشکلات پرستاری است /سخت‌ترین و مظلوم‌ترین مشاغل در جامعه امروز بشری، پرستاری است

عدم درک همراهان بیمار یکی مشکلات پرستاری است /سخت‌ترین و مظلوم‌ترین مشاغل در جامعه امروز بشری، پرستاری است
رحیمی شهواری از پرستاران حاجی آباد گفت : یکی از سخت‌ترین و شاید مظلوم‌ترین مشاغل در جامعه امروز بشری، پرستاری است و در وصف جایگاه این حرفه همین بس که روز ولادت بانوی صبور کربلا را به این عنوان نامگذاری کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار فرهنگ کده ،فرخنده رحیمی شهواری پرستارحاجی آبادی در گفت گو با خبرنگار فرهنگ کده با اشاره به خستگی های شغل پرستاری افزود :شیفتهایی که مریض بد حال دارم و باید همه جوانب مریض را در نظر بگیرم که حال مریض بدتر نشود استرس زیادی دارم و حال خودم نیز کمتر از همراهان مریضان نیست و فشار زیادی را تحمل میکنم این مواقعواقعا خسته می شوم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده ,

این پرستار حاجی آبادی گفت : 2 سال سابقه ی کاری دارم ، 4 ماه در حاجی آباد و 18 ماه در بندرعباس خدمت  گذار مردم هستم.

,

وی گفت : هدف من از همان ابتدا کمک و خدمت به مردم و بیماران بود و برای رسیدن به چنین جایگاهی لحظه‌شماری می‌کردم و حتی اگر باز هم در مرحله انتخاب شغل قرار بگیرم، باز هم پرستاری را برخواهم گزید زیرا علاقه وزیادی  به این عرصه دارم.

,

خانم حیدری شهواری باتوجه به نگاه مردم به پرستار را نمی‌توان ملاک قرار داد افزود :  کسی که به بیمارستان مراجعه می‌کند دردمند است و ممکن است گاهی پرخاشگری هم صورت گیرد و نمی‌توان انتظار زیادی از آنها داشت.

,

وی ادامه داد: خاطرات خوب ما نیز با همین بیماران است که با تمام وجود برای حفظ جان او تلاش می‌کنیم و وقتی بهبود پیدا می‌کند و شادمانی بیمار را می‌بینیم، جان تازه‌ای می‌گیریم زیرا شادی او و همراهانش، مایه آرامش و شادمانی ماست.

,

این پرستار حاجی آبادی  از سختی شغل پرستاری با سایر شغل ها بیان کرد :سختی کارو ساعت کاری یک پرستار در ماه را با سایر کامندان مقایسه کنید به اضافه اینکه شیفت در گردش هستندو زندگی انها بدون در نظر گرفتن روز و شب و تعطیل و غیر تعطیل میگذرد هر سازمانی توی شهرهای دیگر برای کارکنانش خدمات رفاهی دارد اما بیمارستان خیرو همینطور معوقه های که پرداخت نشده است .

,

خانم رحیمی  شهواری با سوال اینکه بهترین خواسته تون از این شغل چیست گفت : خدا از من راضی باشد وزمان مرگ  یکی از بیمارانم جایی برای پشیمانی نداشته باشم

,

انتهای پیام/ص

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه