اخبار داغ

پیوس: پرسپولیس زلزله شد

پیوس: پرسپولیس زلزله شد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در مقابل لخویای قطر بازی خوبی کرد و زلزله بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانافرشاد پیوس در رابطه با پیروزی پرسپولیس مقابل لخویای قطر در اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی بسیار خوبی بود در اوایل نیمه اول لخویا کمی بهتر بازی کرد اما رفته رفته پرسپولیس مسلط بر توپ و میدان شد و کاملاً برتر از حریف بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: پرسپولیس امروز زلزله بود و عملکرد خوبی داشت. هواداران هم سنگ تمام گذاشتند و حمایت خوبی انجام دادند. حریف هم موقعیت خاصی نداشت و پرسپولیس کاملاً‌ بهتر بازی کرد امیدوارم هفته بعد هم 3 امتیاز نصیب پرسپولیس شود بازی سختی در پیش است و پیروزی در آن اهمیت زیادی دارد.

,

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه حمید درخشان با این نتیجه شرایط بهتری پیدا کرد، گفت: هر کسی در پرسپولیس باشد ما دوست داریم به موفقیت برسد حمید هم هم دوره ماست و با او سال‌ها بازی کردیم باید از پرسپولیس حمایت کنیم و خدای ناکرده سنگ‌اندازی نشود تا روحیه تیم دچار مشکل نشود.

,

پیوس در پاسخ به سؤالی در رابطه با مصاحبه اخیر کرار جاسم علیه فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کرار اشتباه کرده این طور مصاحبه کرده است. هیچ کسی نباید در مورد فوتبال ایران اینگونه سخن بگوید چرا که فوتبال ما فراتر از آسیا است صد درصد کمیته انضباطی باشگاه استقلال با او برخورد می‌کند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه