اخبار داغ

عضوکمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با دانا:

برخی رسانه‌ها به پایگاه دشمن تبدیل شده‌اند/پیگیری توهین روزنامه اعتماد در مجلس

برخی رسانه‌ها به پایگاه دشمن تبدیل شده‌اند/پیگیری توهین روزنامه اعتماد در مجلس
دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ما وظیفه داریم به عنوان نماینده مردم واکنش نشان دهیم و حتما موضوع توهین روزنامه اعتماد را در مجلس مطرح خواهیم کرد تا به آن رسیدگی شود.
[

محمد اسماعیل سعیدی دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص توهین روزنامه اعتماد به ساحت مقدس امام حسین (ع) و هجمه به اعتقادات مذهبی مردم اظهار داشت: هجمه علیه مقدسات و همین طور نظام جمهوری اسلامی خیلی وقت است که در دستور کار برخی آقایان قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: جالب است هرچند وقت یک بار آقایان در روزنامه هایشان یا کاریکاتور توهین آمیز منتشر می کنند یا مطلب توهین آمیز؛باید گفت در واقع هجمه هایی که علیه مقدسات مردم به راه افتاده است و برخی ها آن را دنبال می کنند عادی سازی این توهین ها برای مردم است؛ آنها قصد دارند آن قدر این کارها را ادامه دهند تا برای مردم عادی شود.

,

 

,

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: به هر حال برخی قلم به دستان و رسانه های داخلی به پایگاه قدرتمند دشمن تبدیل شده اند.

,

 

,

سعیدی در پایان تاکید کرد: قطعا ما وظیفه داریم به عنوان نماینده مردم واکنش نشان دهیم و حتما موضوع توهین روزنامه اعتماد را در مجلس مطرح خواهیم کرد تا به آن رسیدگی شود.

,

انتهای پیام/م

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه