اخبار داغ

روحانی با کلنگ به قم آمد!

روحانی با کلنگ به قم آمد!
آقای رئیس‌جمهور امروز با ورود به قم، قصد کلنگ زنی برخی از پروژه‌های این استان را دارد؛ که حالا خدا می داند که سرانجام این پروژه ها چه خواهد شد؟!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا   به نقل از پایگاه خبری تحلیلی کریمه، حسن روحانی اولین سفر استانی خود را حدود شش ماه پس از حضور در پاستور با سفر به استان خوزستان آغاز کرد؛ حال امروز به مورخه 6 اسفند 93 دولت روحانی به همراه هیئتش بعد از گذشت یک سال و اندی از ریاست جمهوری خود به شهر مقدس قم سفر می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی کریمه, پایگاه خبری تحلیلی کریمه, پایگاه خبری تحلیلی کریمه,

در همه‌ی دوره‌های ریاست‌جمهوری، روسای‌جمهور به استان‌های مختلف کشور سفر کرده تا از نزدیک در جریان مشکلات استان‌ها قرار بگیرند؛ در این بین پروژه‌هایی را به بهره‌برداری رسانده، برخی را نیز کلنگ زنی می‌کنند.

,

کلنگ، چه اسم آشنایی! به‌راستی کلنگ چه وسیله‌ی مفیدی است! چراکه هم قابلیت آباد کردن را دارد و هم قابلیت نابود کردن!

,

حال هیئت دولت روحانی، هرکدام باقدرت کلنگ‌هایی را در دست گرفته و مشغول‌اند؛ حال مشغول چه‌کاری، خدا داند و بس!

,

بهتر است از وزیر محترم ارشاد شروع کنیم؛ «تکخوانی زنان» از آن مسائلی بود که در ابتدای آغاز به فعالیت علی جنتی به‌عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت یازدهم، کسی گمان نمی‌کرد به دغدغه و اولویت این وزارتخانه تبدیل شود اما جرقه این مسئله را خود آقای وزیر زد و ماجرا از همان‌جا آغاز شد.

,

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روزهای نخست فعالیت خود در حاشیه یک مراسم، سخنانی را به زبان آورد که به‌طور ویژه انتقاداتی جدی را از سوی علمای حوزه علمیه قم به دنبال داشت.

,

جنتی که در حاشیه رونمایی از نهج‌البلاغه مطلی در دفتر خود در وزارت ارشاد در جمع خبرنگاران حضور یافته بود، درباره مسئله خوانندگی بانوان گفت: «اظهارنظرهای مختلفی در خصوص تکخوانی خواننده زن در کنسرت‌ها وجود دارد اما طبق نظر برخی مراجع تقلید، اگر موجب مفسده نباشد ایرادی ندارد.»

,

انتشار این اظهارنظر که رنگ و لعاب فقهی نیز داشت، در همان ساعات اولیه با واکنش جدی حوزه‌های علمیه روبرو شد و در برخی واکنش‌ها، این اظهارات از سوی وزیر ارشاد نشانه کم‌اطلاعی وی در زمینه فقه شیعه توصیف شد.

,

به‌عنوان‌مثال، آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به مطرح‌شدن برخی سخنان مبنی بر اعلام نظر فقها در خصوص خوانندگی زنان گفت: «گفته‌شده است که چرا می‌گویید خواننده زن نباشد. نصف جمعیت ایران زن است و فقها در این زمینه نظر دهند، این طرز سخن‌گویی سابقه ندارد. این‌ها خبر ندارند یک طلبه ۲۰ سال درس می‌خواند تا به مرحله اول اجتهاد برسد و باید برای مجتهد شدن ۴۰ سال درس خواند. وزارت ارشاد بداند تکرار این کارها سبب می‌شود که مردم فاصله بگیرند.»

,

با افزایش دامنه اعتراضات و واکنش‌ها به این مسئله، انتظار می‌رفت که خود وزارت ارشاد و آقای جنتی هم فتیله این قضیه را پایین بکشند و با سکوت از کنار آن بگذرند تا کم‌کم به فراموشی سپرده شود اما این پایان ماجرا نبود.

,

چراکه آقای وزیر، کلنگ در دست گرفته و با تمام قدرت مشغول ضربه زدن به ریشه‌ی فرهنگ است! و گویا قصد ندارد حالا حالاها کوتاه بیاید...

, چراکه آقای وزیر، کلنگ در دست گرفته و با تمام قدرت مشغول ضربه زدن به ریشه‌ی فرهنگ است! و گویا قصد ندارد حالا حالاها کوتاه بیاید...,

حال به وزیر محترم صنعت می‌رسیم؛ که گویا ایشان نیز برای خود کلنگ به دستی است که نگو و نپرس!!

, حال به وزیر محترم صنعت می‌رسیم؛ که گویا ایشان نیز برای خود کلنگ به دستی است که نگو و نپرس!!,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دخیل عباس زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم‌حمایت وزارت صنعت از طرح‌های تولیدی فولاد اظهار کرد: در این زمینه سؤال از وزیر صنعت اعلام وصول‌شده است و مجلس در راستای اقتصاد مقاومتی، کمک به کشور در شرایط تحریم و توجه ویژه به فرآوری مواد خام نسبت به این مسئله حساس است.

وی افزود: قطعاً تذکرات لازم به وزیر صنعت داده خواهد شد و حتی ممکن است شرایط برای استیضاح ایشان هم فراهم شود.

,
,
,

نماینده مردم بافق در مجلس با انتقاد از برنامه‌های وزارت صنعت در راستای حمایت از تولید تصریح کرد: وزارت صنعت اصلاً توجهی به بحث فرآوری و تبدیل مواد خام و توسعه اشتغال ندارد و متأسفانه منافع عده‌ای در وزارت صنعت به سمت خام فروشی گرایش دارد و به همین دلیل از آن حمایت می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین زارع زاده توجیهات وزارت صنعت را غیرمعقول دانست و بیان کرد: وزارت صنعت در توجیه خود اعلام کرد که این پروژه باید سه‌ساله انجام می‌گرفت ولی توجهی به کارشکنی‌هایی که علیه سرمایه‌گذار و زمان کشی های عمدی که توسط افراد سودجو صورت گرفته نکرده است و متأسفانه عملاً تیشه به ریشه تولید فولاد در کشور می‌زند.

,

گویا آقای نعمت زاده نیز به‌سختی مشغول کلنگ زنی است!!

,

از هرچه بگذریم سخن دوست خوش‌تر است... چراکه همه‌ی وزرای روحانی یک‌طرف، آقای ظریف هم همان طرف!

, از هرچه بگذریم سخن دوست خوش‌تر است... چراکه همه‌ی وزرای روحانی یک‌طرف، آقای ظریف هم همان طرف!,

وزیر امور خارجه چندی پیش در پی اقدام خود (قدم زدن با کری)، مورد انتقادات شدیدی قرار گفت. به‌عنوان‌مثال؛ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از اقدام جدی نمایندگان مجلس برای ابراز ناخرسندی از اقدام وزیر امور خارجه خبر داد و افزود: قطعاً به خاطر این حرکت وزیر امور خارجه مستحق دریافت یک کارت زرد از سوی مجلس شورای اسلامی است و دلخوری بخشی از نمایندگان از اقدامات اخیر وی به حدی است که حتی فراتر از سؤال از وزیر را در دستور کاری جلسات خود قراردادند.
وی نظام استکباری را منفور و غیرقابل‌اعتماد توصیف کرد و گفت: وزیر جمهوری اسلامی ایران باید با شناخت عمیق از ارزش‌های اسلامی به دفاع از اسلام بپردازد و از انجام دادن رفتارهایی که موجبات تقلیل جایگاه جمهوری اسلامی ایران در عرصه افکار عمومی و دیپلماسی بین‌المللی دارد پرهیز کند و به وزیر امور خارجه هشدار داده‌ایم که مراقب اعمال و رفتار خود باشد.
مقتدایی حضور وزیر امور خارجه در زمان توهین به مقدسات اسلامی را خطای غیراستراتژیک دانست و تصریح کرد: فراموش نکرده‌ایم که امام خمینی در برابر این اقدامات ازجمله سلمان رشدی چه کردند، آقای وزیر امور خارجه باید یک‌بار دیگر درس حضرت امام خمینی به دولت‌مردان در قضیه سلمان رشدی را با جدیت مرور کند و دیگر دچار چنین اشتباهاتی نشود.

,
,
,

علاوه بر این باوجود آشکار بودن، دشمنی غرب بالأخص آمریکا با کشور ما، آقای ظریف در ادامه مذاکرات با آن‌ها پافشاری می‌کند؛ و کلنگی در دست دارد که خدا می‌داند، بالاخره آباد می‌کند یا نابود...

,

از این‌ها که بگذریم، آقای رئیس‌جمهور امروز با ورود به قم، قصد کلنگ زنی برخی از پروژه‌های این استان را دارد؛ که حالا خدا می‌داند سرانجام این پروژه‌ها چه خواهد شد ما فقط امیدواریم گرد و خاک این کلنگ های که امروز بر زمین میخورد مشکل گشا باشد نه مشکل ساز؟!

, از این‌ها که بگذریم، آقای رئیس‌جمهور امروز با ورود به قم، قصد کلنگ زنی برخی از پروژه‌های این استان را دارد؛ که حالا خدا می‌داند سرانجام این پروژه‌ها چه خواهد شد ما فقط امیدواریم گرد و خاک این کلنگ های که امروز بر زمین میخورد مشکل گشا باشد نه مشکل ساز؟!,

انتهای پیام/پ

, انتهای پیام/پ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه