اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون اجتماعی در گفت و گو با دانا:

انتظار داشتیم دولت یارانه پر در آمد‌ها را حذف کند/لزومی ندارد که همه به صورت یکسان یارانه بگیرند

انتظار داشتیم دولت یارانه پر در آمد‌ها را حذف کند/لزومی ندارد که همه به صورت یکسان یارانه بگیرند
سخنگوی کمیسیون اجتماعی گفت: هیچ لزومی ندارد که همه به صورت یکسان یارانه بگیرند،همچنین دولت این اجازه را دارد که قیمتها را هم افزایش دهد ولی نه برای افراد پرمصرف.
[

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی سخنگوی کمیسیون اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص آخرین خبرها درباره حذف یارانه افراد پردرآمد اظهار داشت: کمیسیون تلفیق حذف یارانه پر درآمدها را مصوب کرده است و حالا باید منتظر باشیم تا ببینیم که در جلسات آینده مجلس در این خصوص تصمیم گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: البته ما انتظار داشتیم که با توجه به ظرفیت‌هایی که در قانون وجود دارد خود دولت اقدام به حذف یارانه افراد پر در آمد کند.

, وی افزود: البته ما انتظار داشتیم که با توجه به ظرفیت‌هایی که در قانون وجود دارد خود دولت اقدام به حذف یارانه افراد پر در آمد کند., وی افزود: البته ما انتظار داشتیم که با توجه به ظرفیت‌هایی که در قانون وجود دارد خود دولت اقدام به حذف یارانه افراد پر در آمد کند.,

 

,

قاضی زاده تصریح کرد: دولت گزارشی که به ما داده است حدود ده هزار میلیارد تومان از سر جمع منابع یارانه ها کم دارد و طبیعتا قانون این اجازه را داده است که دولتی ها بر اساس ظرفیتهای مالی که در اختیارشان است به افراد یارانه بدهد.

,

 

,

سخنگوی کمیسیون اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ لزومی ندارد که همه به صورت یکسان یارانه بگیرند، همچنین دولت این اجازه را دارد که یارانه‌ها را هم افزایش دهد ولی نه برای افراد پرمصرف و پردرآمد.

,

 

,

بعد از گذشت یکسال از وعده های دولت برای حذف یارانه افراد پر درآمد در کشور، در نهایت دولت اعلام کرد که امکان شناسایی افراد پر درآمد را نداشته ولی بودجه 94 نیز اجازه یارانه دادن به همه را نمی‌دهد.

,

 

,

در همین حال مجلس شورای اسلامی به ویژه اعضای کمیسیون تلفیق به دنبال تصویب طرحی برای حذف یارانه افراد پردرآمد هستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه