اخبار داغ

نظر پیام صادقیان در مورد برد آسیایی پرسپولیس

نظر پیام صادقیان در مورد برد آسیایی پرسپولیس
بازیکن پرسپولیس گفت:بعد از حدود 4 ماه مقابل صبا 20 دقیقه بازی کردم و در شرایط بازی نبودم. می‌دانستم در این بازی ذخیره‌ام اما خوب تمرین کرده بودم و آماده بودم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامهاجم تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که حضور بزرگان این باشگاه در استادیوم هنگام بازی با لخویا قطر به شاگردان حمید درخشان انگیزه خاصی داده و توانسته‌اند نمایش بسیار خوبی داشته باشند و لخویا را با نتیجه خوبی شکست دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گفت‌وگوی پیام صادقیان  را در زیر می‌خوانید:

,

* لخویای قطر را با نتیجه بسیار خوبی شکست دادید. در مورد این بازی صحبت می‌کنید؟
همانطور که دیدید بچه‌های ما فوتبال فوق‌العاده خوبی بازی کنند و اولین قدم را با پیروزی برداشتیم که برد دلچسبی بود و هواداران ما خوشحال شدند.

,
,

* لخویا را چطور تیمی دیدید؟
به نظرم لخویا خوب بازی کرد. آنها یک تیم حرفه‌ای هستند و اکثر بازیکنان این تیم اروپایی بودند اما در آزادی و جلوی این همه تماشاگر برای هر تیمی بازی‌کردن خیلی سخت است. همه بچه‌های ما یکدل و مصمم بودند که ببرند و فوق‌العاده بازی کردند و می‌توانستیم حداقل 2 گل دیگر هم بزنیم.

,
,

* حضور  کریمی، مهدوی‌کیا، عابدزاده، پیوس و پنجعلی در آزادی چقدر روی کار شما تاثیرگذار شده بود؟
صددرصد تاثیرگذار بود. پرسپولیس متعلق به این بزرگان است و حضور آنها به بچه‌های ما کلی انگیزه و روحیه داد. آنها همیشه پشت تیم هستند و قبل از بازی هم کریمی و مهدوی‌کیا به رختکن ما آمدند و کلی به بچه‌ها روحیه دادند که تاثیرگذار بود. ممنونم از پیشکسوتانی که تیم را حمایت کردند و نتیجه خوبی گرفتیم.

,
,

* از اینکه در این دیدار فرصت بازی به تو نرسید ناراحت نیستی؟
نه، من بعد از حدود 4 ماه مقابل صبا 20 دقیقه بازی کردم و در شرایط بازی نبودم. می‌دانستم در این بازی ذخیره‌ام اما خوب تمرین کرده بودم و آماده بودم. حمید درخشان صلاح دید در این دیدار بازی نکنم و مشکلی هم نبود. خوشحالم 3 امتیاز بازی را گرفتیم.

,
,

* حضور روانشناس در اردوی تیم چقدر تاثیرگذار بود؟
خان‌بانی در اردوی ما حضور داشت و خیلی هم زحمت کشید تا بچه‌ها از نظر روحی آماده این بازی شوند و چند کلیپ هم به ما نشان داد که در مورد همدلی بود و برای من خیلی‌جالب بود. همه بچه‌ها از این کلیپ‌ها استقبال کردند و کار خیلی‌خوب و قشنگی بود و تاثیر مثبت روی تیم داشت و باعث شد بچه‌ها همدل شوند.

,
,

* بازی بعدی شما در آسیا مقابل بنیادکار ازبکستان است. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
فوتبال‌ازبکستان پیشرفت کرده و تیم‌های خوبی دارند. هم پاختاکور و هم بنیادکار تیم‌های خوبی هستند و بازی مقابل آنها شرایط خاص‌خودش را دارد. کادر فنی برای این بازی برنامه‌های خودش را دارد و ان‌شاالله با امتیاز از ازبکستان برگردیم. باید مقابل آنها فکورانه بازی کنیم تا موفق شویم.

,
,

ایلنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه