اخبار داغ

دلیل بازی نکردن صادقیان از نظر درخشان

دلیل بازی نکردن صادقیان از نظر درخشان
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ازبکستان برای برد مقابل بنیادکار به میدان می‌رویم اما نباید ریسک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحمید درخشان در حاشیه برگزاری اولین جشن فارغ‌التحصیلی فرهیختگان مرکز آموزش علمی و کاربردی باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل لخویای قطر، گفت: شرایط ما خیلی عالی نه اما نسبتا خوب است و امیدوارم که این شرایط را بهتر و بهتر کنیم تا رفته رفته یکسری از کارها انجام شود. مشکلاتی وجود دارد که باید مرتفع شود و باید سریع‌تر حرکت کنیم تا به موفقیت برسیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره دیدار آینده پرسپولیس مقابل بنیادکار در ازبکستان خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم ما یک بازی تدارکاتی با بنیادکار در امارات انجام دادیم و به نظرم این تیم الان متحول شده و چند ملی‌پوش به آنها اضافه شده و امروز احتمالا فیلم بازی این تیم مقابل النصر به من خواهد رسید و نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا می‌کنیم تا بازی قدرتمندی با این تیم انجام دهیم.

,

درخشان خاطرنشان کرد: درباره بازی مقابل النصر که این تیم مساوی کرده باید بگویم که حتما تیم خوبی است چرا که بازی کردن در عربستان واقعا سخت است پس این تیم مطمئنا تقویت شده و حتما بازیکنان خوبی دارد که توانسته چنین عملکردی داشته باشد.

,

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که برای بازی مقابل بنیادکار پرسپولیس به دنبال برد است یا نه، افزود: ما در درجه اول باید یک بازی خوب انجام دهیم و نباید در ازبکستان ریسک کنیم و مطمئن باشید به دنبال برنده شدن هستیم تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. خدا را شکر تیم هم آماده است و بازیکنان هم تمرینات خوبی انجام می‌دهند. شرایط خوب است اما باید ببینیم در تمرینات باقیمانده چه خواهد شد.

,

وی ادامه داد: طبق قانون دیگر نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم و باید با همین موجودی به کارمان ادامه دهیم.

,

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا هواداران پرسپولیس امیدوار باشند که بازی خوب این تیم مقابل لخویا در بازی با بنیادکار هم تکرار خواهد شد یا نه، افزود: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما ما تلاش می‌کنیم تا هفته به هفته بهتر شویم اما عده‌ ای خیلی زود قضاوت کرده و فکر می‌کردند پرسپولیس باید در یک هفته متحول شود اما فوتبال اینطور نیست و ما باید هفته به هفته بهتر شویم تا در نهایت بتوانیم در ازبکستان بازی خوبی انجام دهیم.

,

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حمایت پیشکسوتان این باشگاه از تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: جا دارد از همه پیشکسوتان که در استادیوم و حتی رختکن ما حاضر شدند قدردانی کنم. من این پیروزی را تقدیم این عزیزان می‌کنم علی‌‌الخصوص مردم خوب کشورمان چه هواداران استقلال و چه هواداران پرسپولیس چون ما نماینده کشورمان هستیم و ان‌شاءالله بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم تا دل مردم را شاد کنیم.

,

درخشان در مورد اینکه آیا مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس حل شده، گفت: این را از من نپرسید بلکه باید این را از مسئولانی که مسئول این کار هستند سوال کنید و همه تمرکز من بر روی مسائل فنی است.

,

وی در مورد اینکه آیا در بازی با بنیادکار از پیام صادقیان استفاده خواهد کرد، یادآور شد: تا زمانی که پیام شرایط بدنی آماده‌ای نداشته باشد استفاده کردن از او سخت خواهد بود و باید او خودش را به وضعیت ایده‌آل برساند تا بتواند به پرسپولیس کمک کند اما حتما او را با خودمان به ازبکستان می‌بریم اما باید از نظر بدنی پیشرفت داشته باشد.

,

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:‌ البته رضا نوروزی با ما به ازبکستان نمی آید چرا که از نظر بدنی هنوز شرایط آمادگی ندارد اما در حال تمرین کردن است و خیلی خوب هم تمرین می‌کند.

,

درخشان در خصوص شایعه درگیری مهرداد کفشگری و حمیدرضا علی‌عسگری در پایان تمرین دیروز پرسپولیس تصریح کرد: یادتان باشد که فوتبال ورزش پربرخوردی است و فوتبال ورزش پشت میزی نیست. مطمئن باشید این برخوردها دوستانه است و چیز مهمی نیست و اصلا نباید نگران این مسائل بود.

,

وی درباره رفع مشکل خانوادگی ژوزه تادو افزود: امروز باشگاه‌ کارهای حضور خانواده تادو در ایران را انجام می‌دهد تا هر چه سریعتر خانواده تادو به ایران بیایند و فکر می‌کنم افت او به خاطر دوری از خانواده است.

,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه