اخبار داغ

جانشین یگان های ویژه ناجا:

جمهوری اسلامی ایران جزیره ای امن در منطقه است

جمهوری اسلامی ایران جزیره ای امن در منطقه است
جانشین یگان های ویژه ناجا جمهوری اسلامی ایران را به جزیره ای امن در منطقه توصیف کرد و گفت: با وجود نیروهای جان بر کف به ویژه نیروی انتظامی امنیت تا عمق مرزهای جمهوری اسلامی تأمین می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار حبیب الله جان نثاری در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران»، در مورد جایگاه یگان های ویژه در بدنه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، یگان ویژه با آماده سازی در پادگان ها و در راستای حفظ و پشتیبانی از تمامی مأموریت های نیروی انتظامی در سطح کشور تزریق می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با بیان اینکه پشتیبانی عملیاتی نیروی انتظامی وظیفه ای تعریف شده برای یگان ویژه است، تصریح کرد: در واحد گروگان گیری و آزاد سازی گروگان «نوپو» به عنوان نیروهای ویژه پیروان ولایت رزمایشی را در گیلان و سراسر کشور برگزار کردیم.

,

جانشین یگان های ویژه ناجا با تأکید بر اینکه اجرای عملیات رهایی گروگان در مرداب، دریا، جنگل، هواپیما، اتوبوس، قطار و هواپیما را به شکلی نمادین در میدان شهدای ذهاب رشت شاهد بودیم، اضافه کرد: این رزمایش به خوبی در رشت برگزار شد و واحد ضد تروریستی و گروگان گیری در این نیرو از ساختاری فعال برخوردار است.

,

جان نثاری با اشاره به تهدیدات منطقه ای و مبارزه با تروریست در مرز های کشور، جمهوری اسلامی ایران را به جزیره ای امن در منطقه توصیف کرد و افزود : با وجود نیروهای جان بر کف به ویژه نیروی انتظامی امنیت تا عمق مرزهای جمهوری اسلامی تأمین می شود.

,

پلیس مرزبان اصلی ایران اسلامی در فضای مجازی است

, پلیس مرزبان اصلی ایران اسلامی در فضای مجازی است,

وی از اقتدار ناجا در فضای مجازی خبرداد و در توصیف این ضلع از عملکرد سبز جامگان نیروی انتظامی، ابراز کرد: پلیس سایبری به منظور استقرار امنیت سایبری در فضای مجازی در ناجا راه اندازی شده است.

,

جانشین یگان های ویژه ناجا با باین اینکه پلیس مرزبان اصلی ایران اسلامی در فضای مجازی است، اظهار کرد: بخش عمده تخلفات سایبری زیر نظارت پلیس سایبری ناجا قرار دارد و درصد قابل توجهی از آن مفاسد اقتصادی است.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه