اخبار داغ

پایان همکاری لیپی با تیم چینی

پایان همکاری لیپی با تیم چینی
سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا به همکاری خود با تیم گوانگژو اورگراند چین پایان داد و آن را با کارنامه‌ای درخشان ترک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مارچلو لیپی که برای تیم گوانگژو اورگراند 4 قهرمانی متوالی در رقابت‌های داخلی چین کسب کرد است و در فصل جاری هم در نقش مدیرورزشی این تیم مشغول فعالیت بود، قهرمان 2 فصل پیش لیگ قهرمانان آسیا را ترک کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

لیپی که تنها مربی است که هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شده در ماه می سال 2012 با عقد قراردادی 2 سال و نیمه هدایت گوانگژو اورگراند را برعهده گرفت، قراردادی که گفته می‌شد 30 میلیون یورو ارزش داشته است. او در این مدت گوانگژو اورگراند را به 3 قهرمانی متوالی در لیگ چین و یک قهرمانی در جام حذفی این کشور رساند اما بزرگترین موفقیتش در این تیم، کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2013 بود.

,

لیپی در شرایطی گوانگژو را ترک کرد که ماه فوریه سال گذشته خودش را تا سال 2017 به این تیم متعهد کرده بود اما او پس از قهرمانی گوانگژو در سوپرجام چین در ماه نوامبر دست از هدایت آن کشید و این مسئولیت را به شاگرد قدیمی خود فابیو کاناوارو سپرد. از آن زمان تاکنون لیپی به عنوان مدیرورزشی باشگاه فعالیت داشت اما پس از 4 ماه او تصمیم گرفت که به همکاری‌اش با گوانگژو پایان دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه