اخبار داغ

زمان پرداخت معوقات معلمان

زمان پرداخت معوقات معلمان
وزیر آموزش و پرورش گفت: درصدد هستیم بخش عمده ای از معوقات معلمان تا قبل از پایان سال ۹۳ پرداخت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایرنا، علی اصغر فانی افزود: بر اساس وعده و قولی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای پرداخت بودجه به آموزش و پرورش داده این وزارتخانه هم به معلمان اعلام کرده که معوقات آنان را پرداخت خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی بدون اشاره به رقم مطالبات معلمان گفت: بخشی از بدهی های معلمان پرداخت شده و بخشی دیگر در حال فراهم شدن است که به محض دریافت به معلمان پرداخت خواهد شد.

,

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوالی درباره درباره تذکر ۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وی در خصوص عدم پرداخت معوقات معلمان گفت: ما اعتقاد داریم که مشکل کسری بودجه از مشکلات همیشه در آموزش و پرورش بوده و باید برای آن فکر اساسی کرد.

,

فانی اظهار داشت: نمایندگان عزیزی که تذکر داده اند هم اکنون در حال تصویب بودجه ۹۴ آموزش و پرورش هستند پس طوری بودجه را تنظیم کنند که این وزارتخانه با کسری بودجه مواجه نشود.

,

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد که تذکر وقتی معنا دارد که اعتبارات لازم در اختیار باشد در حالی که اکنون این امکانات نیست و از این رو در پرداخت ها شرمنده همکاران فرهنگی می شویم.

,

فانی خاطرنشان کرد که آموزش و پرورش اکنون از موجودی ها و اعتبارات سال ۹۳ استفاده می کند و با کسری شدید بودجه مواجه است.

,

به گزارش ایرنا وزیر آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به این سوال که چه خبر خوشی برای معلمان و فرهنگیان در روزهای پایانی سال ۹۳ دارید گفت: خبر خوش من به معلمان این است که اگر قولی که به ما داده شد عملی شود سعی خواهیم کرد بخش عمده ای از مطالبات این قشر را تا قبل از پایان سال پرداخت کنیم.

,

وی در عین حال تصریح کرد که از روز نخست هم گفتم که بودجه آموزش و پرورش کم است.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه