اخبار داغ

مسئول خواهران بسیج دانشجویی:

آیا مشکل بانوان کشور خوانندگی و آوازخوانی بود که توسط وزیر ارشاد پرده‌برداری شود؟/ برخی آمارها در حوزه خانواده خلاف واقع و غیرکارشناسی است

آیا مشکل بانوان کشور خوانندگی و آوازخوانی بود که توسط وزیر ارشاد پرده‌برداری شود؟/ برخی آمارها در حوزه خانواده خلاف واقع و غیرکارشناسی است
مسئول خواهران سازمان بسیج دانشجویی با طرح این سوال که آیا مشکل زنان کشور خوانندگی بود که توسط وزیر ارشاد رونمایی شود، گفت: ما چرا انقلاب کردیم مگر این نوع آزادی در زمان شاه وجود نداشت؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی دکتر فرشته روح افزا مسئول خواهران سازمان بسیج دانشجویی در نشست خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران از سیاست‌های فنیستی در حوزه زنان انتقاد کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا ,
,

وی اظهار داشت: به دنبال مطالباتی که در حوزه زنان در کشور وجود دارد گروهی تحت عنوان اسلام گرایان فمنیست تشکیل شده که این از نظر مبانی علمی یک دروغ بزرگ است و هرگز این دو لغت در کنار هم جمع نمی شود.
 

,
,

روح افزا به بررسی پیامدهای مخرب نگاه فمنیستی بر خانواده پرداخت و برای نمونه به بحث پدران غایب اشاره کرد و تصریح کرد: حدود 70درصد خانواده‌های آمریکای بدون ازدواج تشکیل شده است. البته سازمان ملل هر 10سال آمار را اعلام می کند این آمار اعلام شده مربوط  به سال 2007است و آمار سال 2017به شدت وخیم تر خواهد بود.

,


مسئول خواهران بسیج دانشجویی تاکید کرد: برخی با حمایت از نشریات و مجلات با نگاه فنیستی قصد دارند بستر ایجاد این شرایط را در کشور مهیا کنند برای مثال موضوع ازدواج سفید را مطرح می کنند در حالی که در هیچ کجای جهان نام ازدواج را بر این موضوع نمی گذارند و به صورت زندگی های قرار دادی مطرح می‌شود نه ازدواج .

,
,


وی دستاورد آزادی از نوع غربی را 20میلیون فرزندی دانست که پدر خود را نمی‌شناسند و باید در بانک‌های DNAبه دنبال پدران خود بگردند.

,
,



مسئول خواهران سازمان بسیج دانشجویی با طرح این سوال که آیا مشکل زنان کشور خوانندگی بود که توسط وزیر ارشاد رونمایی شود؟ گفت: ما چرا انقلاب کردیم مگر این نوع آزادی در زمان شاه وجود نداشت؟
 

,
,
,
,

روح افزا با انتقاد از انتشار و اعلام آمار های خلاف واقع در حوزه خانواده گفت : برخی بدون بررسی های لازم و کارشناسی آمار های را اعلام می کنند برای مثال آقای گلزاری آمار دادند که 80درصد دختران دبیرستانی ارتباط غلط داشته اند وقتی می رسیم این آمار از کجا آمده می گوید من مرکز درمانی داشتم و با توجه به مراجعین این آمار را بدست آوردم!
 

,
,

وی افزود: مشخص است در مرکزدرمانی کسی مراجعه می کند که مریض است البته از همین مراجعین مریض هم 20درصد چنین مشکلی نداشته اند و این افراد اعلام می کنند 80درصد از دختران دبیرستانی ما وضعیتشان فلان است آنهم در صورتی که همین آمار هم مربوط به رابطه جنسی نبوده بلکه براساس چند پیامک و تلفن بوده که اعلام کرده اند رابطه عاطفی برقرار کرده است.
 

,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه