اخبار داغ

کشف بزرگترین کارگاه بمب سازی تروریست‌ها در عراق

کشف بزرگترین کارگاه بمب سازی تروریست‌ها در عراق
فرمانده پلیس استان دیالی عراق از کشف بزرگ ترین کارگاه ساخت مواد منفجره و کمربند انفجاری تروریست های داعش در مرز صلاح الدین خبر داد و گفت: این کارگاه باندهای تروریستی داعش را در هر دو استان پشتیبانی می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از العالم، سرلشکر"جمیل الشمری" فرمانده پلیس دیالی به "سومریه نیوز" گفت: نیروهای یگان ویژه پلیس دیالی بعداز ظهر امروز در عملیاتی برق آسا در مرز صلاح الدین، بزرگ ترین کارگاه ساخت مواد منفجره، کمربند انفجاری و جاسازی بمب درخورو، را کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, العالم,


وی افزود: در این کارگاه که چندین منزل مسکونی را دربر گرفته، چند تن مواد منفجره با قدرت انفجاری بسیار بالا، مقادیر زیادی مهمات، مواد اولیه ساخت بمب های دست ساز و کمربند انفجاری و 100 دست لباس سیاه معروف به لباس افغانی و نیز دو خودروی بمب گذاری شده، کشف و ضبط شد.

شمری با اشاره به این که این کارگاه، باندهای تروریستی داعش را در دو استان دیالی و صلاح الدین با انواع مواد منفجره، مین، کمربندهای انفجاری و خودروهای بمب گذاری شده، پشتیبانی می کرد، گفت: عملیات شناسایی و کشف آن بر اساس اطلاعات محرمانه دقیق صورت گرفت.

فرمانده پلیس دیالی با بیان این که داعش این منطقه دور افتاده را به کانونی برای ساخت ابزار مرگ و ارسال آن به مناطق امن برای گرفتن انتقام از انسان های بی گناه تبدیل کرده بود، خاطرنشان کرد، با کشف و ضبط این کارگاه، یکی از مهم ترین منابع تامین مواد منفجره و خودروهای بمب گذاری شده تروریست ها قطع شد.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه