اخبار داغ

مسئول بسیج مهندسین کشاورزی گیلان:

طرح "بسیج همگام با کشاورز" نور امیدی در دل کشاورزان است

طرح "بسیج همگام با کشاورز" نور امیدی در دل کشاورزان است
مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان گفت: در راستای طرح بسیج همگام با کشاورز و برگزاری 72 همایش اقتصاد مقاومتی، توانستیم بارقه‌ای از امید در سطح استان ایجاد کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، استان گیلان در راستای روند اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز بدلیل عملکرد مناسب در سطح به عنوان «استان نمونه» انتخاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

در همین راستا اسفندیار قربانی، مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان با بیان اینکه تاکنون 18 شهرستان استان گیلان در قالب «طرح بسیج همگام با کشاورز» تحت پوشش قرار گرفته است، اظهار داشت: باتوجه به اینکه محصول بومی این استان برنج است اقداماتی که در این راستا صورت گرفته، تشکیل کارگروه تخصصی برنج و طراحی و تدوین دستورالعمل کشت و کار برنج با همکاری مرکز تحقیقات برنج در سطح استان است.

,

 

,

قربانی با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزشی طرح بسیج همگام با کشاورز بر مبنای نیاز کشاورزان هر منطقه به صورت متفاوت برگزار شده است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت و پتانسیل کانون‌ها در 16 ناحیه استان، آموزش‌ها با هدف ارتقا بهره‌وری و افزایش عملکرد در پایگاه‌های مقاومت بسیج روستایی اجرایی شد.

,

 

,

مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان با اشاره به اینکه تاکنون در این استان 72 همایش فصلی اقتصاد مقاومتی و تعالی کشاورزی برگزار شده است، بیان کرد: در 18 شهرستان استان بصورت جداگانه در هر فصل یک همایش فصلی برگزار کردیم که در این همایش از مسئولین پایگاه‌های بسیج روستا، اعضای شورای پایگاه روستایی، فرماندهان حوزه و نخبگان کشاورزی حضور داشتند.

,

 

,

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح توانستیم امیدی در سطح استان ایجاد کنیم، بیان داشت: میزان رضایتمندی کشاورزان بسته به نوع شهرستان‌ها متفاوت است، همچنین فعالیت‌های علمی در عملکرد واحد سطح بسیار تأثیرگذار بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه