اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

سؤال نمایندگان این است که چرا سازمان محیط زیست بودجه اضافه را برای مقابله با ریزگرد‌ها مطالبه نکرد

سؤال نمایندگان این است که چرا سازمان محیط زیست بودجه اضافه را برای مقابله با ریزگرد‌ها مطالبه نکرد
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس گفت: نظر نمایندگان بر این است که چرا سازمان حفاظت محیط زیست این بودجه را جهت کنترل گرد و غبار و ریزگرد‌ها مطرح نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عباس پاپی‌زاده، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در مورد تبصره الحاقی 9 (مربوط به فروش اراضی ملی و دولتی) گفت: این موضوع به هزینه‌های درخواستی سازمان حفاظت محیط زیست در بررسی بخش درآمدی بودجه سال 94 کشور مربوط می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی اظهار کرد: بنا به تقاضای سازمان حفاظت محیط زیست این هزینه‌ها قرار بود در سازمان‌های مردم نهاد(NGO)ها، تشکل‌ها و سازمان‌های محیط زیست و مسائل سیاسی کشور صرف شود که با مخالفت نمایندگان تهران روبه رو شد.

,

 

,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی بیان داشت: نظر نمایندگان بر این است که چرا سازمان حفاظت محیط زیست این بودجه راجهت کنترل گرد و غبار و ریزگرد‌ها مطرح نکرده است.

,

 

,

وی افزود: طرح موضوع مقابله با ریزگرد‌ها و گرد و غبار از طرف نمایندگان ملت به قدری با مخالفت و واکنش شدید سازمان محیط زیست مواجهه شده است که در آخر با طرح مباحث دیگری از سوی سازمان محیط زیست منجر شد.

,

 

,

پاپی‌زاده تصریح کرد: سازمان محیط زیست همچنان معتقد است تا این بودجه صرف سازمان‌های مردم نهاد(NGO)ها، برگزاری همایش‌ها و سمینارها شود.

,

 

,

وی گفت: کمیسیون کشاورزی پیگیر این بوده است که این موضوع به عنوان یک تبصره الحاقی به لایحه بودجه، مصوب شود اما در مجلس به دلیل به وجود آمدن ابهامی به تشخیص و دستور رئیس مجلس جهت بازنگری به کمیسیون تلفیق بازگشت.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه