اخبار داغ

رئیس سابق سازمان بسیج سازندگی:

استراتژی حرکت‌های بسیج سازندگی رسیدن به حیات طیبه است

استراتژی حرکت‌های بسیج سازندگی رسیدن به حیات طیبه است
مسئول سابق بسیج سازندگی گفت: استراتژی حرکت‌های بسیج سازندگی رسیدن به حیات طیبه است، زیرا شما جهادگران به عمل خود در حرکت‌های جهادی ایمان دارید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، سردار مجید خراسانی، مسئول سابق بسیج سازندگی در چهارمین همایش جهادگران بسیجی طی سخنانی گفت: در ابتدا از مهندس ابراهیم عزیزی، مسئول بسیج سازندگی که نگذاشتند چراغ حرکت های جهادی در کشور خاموش شود، بسیار سپاسگزارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در ادامه افزود: آخرین آمال و آرزوی ما این است که به حیات طیبه دست یابیم و این مطلب در قرآن کریم به صورت مستقیم ذکر شده است، در قرآن مجید کسی که عمل صالح انجام می دهد، به حیات طیبه بشارت داده شده است و شما جهادگران نیز ایمان خود را به درستی با عمل صالحی که انجام می دهید، نشان داده اید.

,

 

,

مسئول سابق بسیج سازندگی یا اشاره به حرکت های جهادی از سوی بسیجیان، اظهار کرد: استراتژی حرکت های بسیج سازندگی رسیدن به حیات طیبه است، زیرا شما جهادگران به عمل خود در حرکت های جهادی ایمان دارید و این شاخصه عمل صالح و رسیدن به حیات طیبه است.

,

 

,

سردار خراسانی با اشاره به وجود 3 دیدگاه در حرکت‌های جهادی، تصریح کرد: نگاه به مسیر ولایت و رهبری یکی از مهمترین راه هایی است که یک بسیجی و جهادگر باید در نظر داشته باشد، زیرا مقام معظم رهبری در حال حاضر پرچم دار حرکت های جهادی در جهان اسلام است و ما بسیجیان و جهادگران باید هم چون او در راه ولایت گام برداریم.

,

انتهای پیام/خ

,

 

,

.

,

 

,

مشاور سردار نقدی گفت: دومین دیدگاه نگاه به درون است، یک بسیجی می تواند با استمداد از آن به بهترین نحوی به پیشرفت دست یابد. این همان مسیری است که امام خمینی(ره) همواره پیش روی خود قرار می دادند و می فرمودند که «کاری کنید که قدرت سراغ شما بیاید، نه اینکه شما سراغ قدرت بروی».

,

 

,

مسئول سابق بسیج سازندگی عنوان کرد: سومین دیدگاه نگاه به بیرون است، در سال 85 حرکت های جهادی در کشور احیا شد و به گونه ای تاکنون پیش رفته است که این حرکت ها به کشورهای دیگر مانند سوریه، لبنان، یمن، عراق و... منتقل شده است و این نشان می دهد که همه چیز به سمت احیای اسلام ناب محمدی فراهم است

,

 

,

.

, ,

 

,

سردار خراسانی در پایان افزود: اولین انتظار رهبری به اقتصاد مقاومتی است و خوشبختانه بسیج سازندگی در این حرکت مبارک پرچمدار است.

,
 
,

.

,

 

,

در انتهای مراسم چهارمین هم اندیشی جهادگران سراسر با اهدای لوح تقدیر از سردار خراسانی تجلیل و تکریم به عمل آمد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه