اخبار داغ

بهرام شفیع: بازیکن خارجی پول میگیرد و فحش مان هم میدهد!

بهرام شفیع: بازیکن خارجی پول میگیرد و فحش مان هم میدهد!
بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم از رفتار کرار گلایه داشت و به انتقاد از او پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا این انتقادها بدجور بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال را شاکی کرد و از شفیع خواست به هاکی بپردازد و کاری به کرار نداشته باشد! مجری برنامه ورزش و مردم در گفت و گو با خبرآنلاین می گوید احترام ویژه ای برای افشارزاده قائل است اما پای حرف هایش می ایستد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آقای شفیع، بهرام افشارزاده شدیدا از دست شما دلخور است. 
من که حرف خاصی نزدم. فکر کنم آقای افشارزاده خودش برنامه را ندیده و کسی او را تحریک کرده است...
او مصاحبه تندی علیه شما کرده است. 
چیز بدی نگفته است. کلا مسئله خیلی خاصی نیست. 
شما از دست کرار دلخور هستید...
بله، به هر حال او به کل کشور توهین کرده است. واقعا اگر کسی کشورش را دوست داشته باشد، مقابل چنین حرف هایی واکنش نشان می دهد. اگر اهل بورکینوفاسو هم باشیم باید به مملکت خودمان احترام بگذریم. بنده جسارت یا دخالتی نکردم. اهل این داستان ها نیستم. برای آقای افشارزاده هم احترام زیادی قایلم چون از پیشکسوت های ورزش ایران هستند. وظیفه ما هم احترام به ایشان است. شاید عصبانی بوده که آن حرف ها را زده است. شاید خودش برنامه را ندیده است وگرنه بنده جسارتی نکرده ام. حرفم این بود که کرار به ایرانی ها توهین کرده است. 
البته خیلی ها انتقاد دارند که استقلالی ها برخورد جدی در این زمینه با کرار نکرده اند. 
من وارد این مسایل نمی شوم چون به من ارتباطی ندارد. کرار در مصاحبه اش به ایرانی ها گفته مسخره. این توهین بود. من به عنوان یک ایرانی اجازه نمی دهم به کشورم اینطور توهین شود.
از آقای افشارزاده بعید بود که اینطور عصبانی شود. 
چرا، اتفاقا یک وقت هایی حساس می شود و اینطور عصبانی می شود. 
گفته اند شما بیشتر به هاکی بپردازید. 
اتفاقا ایشان زمانی که دبیر کل کمیته المپیک بودندهمیشه به ما لطف داشتند و خیلی به هاکی کمک کردند. بنده آقای افشارزاده را واقعا دوست دارم و برایش اخترام زیادی قایلم چون به هر حال پیشکسوت ما هستند. 
ایشان گلایه داشتند که چرا در برنامه به آنها وقت نداده اید. 
اصلا کسی از استقلال تماس نگرفت که صحبت کند. نه ایشان و نه مسئول دیگری. 
شاید توقع داشتند شما تماس بگیرید. 
(خنده) یعنی هر وقت ما از کنار دیوار استقلال رد شویم، باید یک نفر نظر بدهد؟ اما درخواستی نبود. من دوباره تاکید می کنم که ناراحت می شوم که یک فرد خارجی اینطور به ایرانی ها توهین می کند. درست نیست که بازیکن خارجی از ما امکانات و پول و محبوبیت را بگیرد و آخرش فحش بدهد. باید جلوی این چیزها گرفته شود. این چه داستانی است؟ بازیکن اینجا طرفدار پیدا می کند و بعد می گوید همه چیز مسخره است. بنده با این موضوع مشکل دارم وگرنه برای آقای افشارزاده احترام زیادی قایلم. به گردن ورزش ما حق دارند. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

hkjiانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه