اخبار داغ

گزارش دانا از ناکامی بزرگ سازمان لیگ در فوتبال

آقای تاج لطفا پاسخ بدهید؛ از کدام درآمدزایی حرف می زدید؟!

آقای تاج لطفا پاسخ بدهید؛ از کدام درآمدزایی حرف می زدید؟!
رئیس سازمان لیگ باید مقابل رسانه ها پاسخگو باشد که چرا وعده هایش در مورد درآمدزایی در فوتبال محقق نشده است.
[

به گزارش ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا سازمان لیگ و مهدی تاج مدام تلاش می کنند که خود را سازمان و مدیری قانونمند جلوه بدهند. تاج مدام تاکید می کند که ما بر اساس حقوق باشگاه ها قدم بر می داریم اما آقای تاج انگار فراموش کرده اند که مهم ترین حق باشگاه ها پول و حقوق مادی آنهاست!؟ باشگاه ها در این فصل درآمد چشمگیری از سازمان لیگ نداشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مهدی تاج در ابتدای فصل مدام از نقش پر رنگ خود در دریافت حق پخش تلویزیونی سخن می گفت! رئیس سازمان لیگ مدام می گفت که حق پخش تلویزیونی رشد چشمگیری در لیگ چهاردهم داشته است اما هنوز ظاهرا ریالی از این حق پخش به دست باشگاه ها و حتی خود سازمان لیگ نرسیده است!

,

از آن مهم تر قرارداد 160 میلیارد تومانی تبلیغات محیطی بود که مهدی تاج مدام بر روی آن مانور می داد و اینکه حق باشگاه ها را ادا کرده است. قراردادی که ظاهرا قرار بود در سال اول 60 میلیارد و در سال دوم 100 میلیارد نصیب فوتبال کند اما جالب است که خود تاج روز گذشته گفت که در حال حاضر 18 و نیم میلیارد از این حق پخش تبیلیغات محیطی دریافت شده است! آن هم در حالیکه کمتر از یک سوم لیگ برتر باقی مانده است.

,

مدیران باشگاه ها به این نحوه درآمدزایی که بیشتر تبلیغات بود تا درآمدزایی معترضند برخی از مدیران باشگاه ها از اینکه سازمان لیگ گزارش مالی در پایان سال ارایه نکرد ناراحتند. ای کاش مهدی تاج این مرتبه هم مثل زمان هایی  که موفقیتی نصیب فوتبال می شود پاسخگو باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه