اخبار داغ

جانشین بسیج دانشجویی همدان:

راهیان‌نور بسترساز توسعه و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است

راهیان‌نور بسترساز توسعه و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است
جانشین بسیج دانشجویی همدان با اشاره به استقبال خوب دانشجویان استان از اردوهای راهیان نور، از افزایش حضور آنها طی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، محمداسماعیل علی‌نیا، جانشین بسیج دانشجویی همدان از اعزام 210 نفر از دانشجویان همدان به اردوهای راهیان‌نور خبر داد و گفت: تا 28 اسفند امسال طی پنج دوره، دانشجویان علاقه‌مند به راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


علی‌نیا از اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان به اردوهای راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: امروز 210 نفر از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های مختلف از استان همدان به این اردوی معنوی ـ فرهنگی اعزام شدند.

,
,

 

,

وی با بیان اینکه دانشجویان در قالب پنج اتوبوس از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند، افزود: علاوه بر راوی در اتوبوس‌ها، یک روحانی نیز این دانشجویان را همراهی می‌کند.
 

,
,

جانشین بسیج دانشجویی همدان مدت زمان این اردو را چهار روزه دانست و ابراز داشت: تا 28 اسفند امسال باید طی پنج دوره، دانشجویان علاقه‌مند به راهیان نور را به مناطق عملیاتی جنوب اعزام کنیم.
 

,
,

وی با بیان اینکه امروز نخستین دوره اعزام دانشجویان بود، گفت: در اردوهای راهیان‌نور برنامه‌هایی همچون روایت‌گری، مداحی، مباحث دینی ـ معرفتی، اقتصاد مقاومتی، مباحث اخلاقی و... برای دانشجویان برگزار می‌شود.
 

,
,

علی‌نیا با اشاره به استقبال خوب دانشجویان استان از اردوهای راهیان نور، از افزایش حضور آنها طی امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.
 

,
,

وی اردوهای راهیان نور را بسترساز توسعه و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس از یک سو و عمق‌بخشی به آن از سوی دیگر دانست.
 

,
,

جانشین بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه دانشگاه مبدأ تحولات فکری است و با ایجاد تحول در این مجموعه، جامعه نیز در مسیر سعادت و سلامت خواهد بود، برگزاری برنامه‌هایی چون راهیان نور و یادواره‌های شهدا را در همین راستا عنوان کرد.
 

,
,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه