اخبار داغ

نخست وزیر فرانسه گزینه مناسبی به عنوان منتخب جایزه باروت خیس است

نخست وزیر فرانسه گزینه مناسبی به عنوان منتخب جایزه باروت خیس است
نماینده سابق مجلس گفت: معیارهایی چون تجاوز طلبی به حقوق انسانی ، تروریسم کور و جنایت کاری به عنوان معیارهای منفی جشنواره باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد جواد آرین مش نائب رئیس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جشنواره باروت خیس پیرامون لزوم برگزاری جشنواره جایزه باروت خیس گفت: این حرکت فرهنگی قدم بسیار خوبی در معرفی چهره ضد بشری استکبار جهانی می باشد که فراگیری آن در حد گسترده ای می تواند تهاجم متقابل فرهنگی از سوی ما علیه کشورهای مستکبر باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده سابق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: معرفی و شناساندن چهره هایی که اقدامات مثبت یا منفی در سطح بین المللی انجام داده و در این زمینه ها فعال هستند،امری مهم برای ارائه الگوهای مناسب برای جوانان یا تحذیر از الگوهای غیر مناسب برای آنان می باشد . جشنواره باروت خیس بهتر است که در کنار زشتی ها و پلیدی ها جایزه ای هم برای اقدامات مثبت در سطح جهانی داشته باشد که هم بعد سلبی و هم بعد ایجابی را در بر گیرد.

,

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در خصوص شاخص های مناسب برای انتخاب برگزیده جشنواره باروت خیس گفت: معیارهای مثبتی چون عدالتخواهی، کمال طلبی می تواند از معیارهای انتخابی چهره مثبت در کنار چهره سلبی باشد. همچنین معیارهایی چون تجاوز طلبی به حقوق انسانی ، تروریسم کور و جنایت کاری به عنوان معیارهای منفی جشنواره باشد.

,

وی در خصوص نظر خود پیرامون منتخب جایزه باروت خیس امسال گفت: با توجه به توهین های انجام شده علیه اسلامدر فرانسه و حمایت ویژه نخست وزیر فرانسه از این اقدامات که با واکنش اعتراضی رهبران مسلمان و حتی غیرمسلمان نیز رو به رو شده است، وی فرد مناسبی به عنوان منتخب جایزه باروت خیس می باشد.

,

وی همچنین در خصوص نقاط ضعف جایزه باروت خیس گفت: برای جایزه باروت خیس باید شاخص ها و معیارهای انتخاب ارائه شود تا مخاطبین بهتر بتوانند نامزدهای خود را انتخاب کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه