اخبار داغ

گزارش تمرین پرسپولیس ؛ گل مارادونایی صادقیان

گزارش تمرین پرسپولیس ؛ گل مارادونایی صادقیان
مدافع کاستاریکایی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت جزئی امروز اختصاصی تمرین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناتمرین امروز پرسپولیس از ساعت 15:15 در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

* در ابتدای تمرین حمید درخشان حدود 10 دقیقه در وسط زمین با بازیکنان جلسه گذاشت و بعد از آن تمرین به صورت رسمی آغاز شد.

,

* لباس‌های جدید و زمستانی به همراه ساک‌های جدید برای هر بازیکن امروز به درفشی‌فر آمد تا بازیکنان پرسپولیس با لباس‌های جدید به تاشکند بروند.

,

* بهروز سلطانی پیشکسوت تیم پرسپولیس میهمان تمرین امروز سرخپوشان بود.

,

* حمید علی‌عسگر و محمد عباس‌زاده به علت مصدومیت امروز با لباس شخصی در تمرین حضور پیدا کردند. علی‌عسگر به دلیل مصدومیت غایب سرخپوشان در سفر به ازبکستان خواهد بود.

,

* مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس که مصدومیتی جزیی از ناحیه کشاله ران دارد به صورت اختصاصی با بدنساز تیم تمرین کرد.

,

* نادر باقری مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات ویژه‌ای برای 3 دروازه‌بان در نظر گرفته بود. باقری تعداد زیادی مانع در محوطه 18 قدم گذاشته بود و از دروازه‌بان‌ها خواست توپ‌های ارسالی را بدون برخورد با موانع بگیرند.

,

* حدود 20 هوادار از تمرین پرسپولیس دیدن کردند.

,

* سرخپوشان که امشب ساعت 22 برای بازی با بنیادکار ازبکستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا عازم این کشور هستند امروز بعد از حدود 10 دقیقه گرم کردن و دویدن در قالب دو گروه آقا وسط را در دستور کار داشتند. بعد از تمرین آقا وسط شاگردان درخشان به دو گروه تقسیم شدند که هر دو گروه زیر نظر درخشان و عبدی تمرین سانتر از جناحین و گلزنی انجام دادند. در تیمی که زیر نظر عبدی کار می‌کرد مبین میردورقی و مهدی جعفرپور مسئول ارسال سانتر بودند که عملکرد ضعیف این دو بازیکن باعث شد حسین عبدی بر سر آنها فریاد بزند و به آنها بگوید که سانتر می‌خواهم.

,

* در قسمت سانتر از جناحین بازیکنی که دچار اشتباه می‌شد باید برای جریمه چند شنا می‌فت. در صحنه‌ای حسین عبدی به خاطر عملکرد بد حاتمی در دفع توپ از این بازیکن خواست شنا را انجام دهد اما حاتمی فقط روی زمین نشست و ادای شنا رفتن را در آورد.

,

* بازیکنانی که زیر نظر عبدی تمرین سانتر از جناحین را انجام می‌دادند تقریبا ترکیب اصلی پرسپولیس در خط دفاعی بودند و مهاجمانی مانند تادو، علیپور و خالقی‌فر به سمت دروازه آنها حمله می‌کردند. محمدرضا خانزاده به جای مایکل اومانیا در خط دفاعی حضور داشت و در کنار او نورمحمدی، بنگر و بابک حاتمی حضور داشتند و مسئول حراست از دروازه هم سوشا مکانی بود اما در طرف مقابل بازیکنانی که زیر نظر درخشان سانتر از جناحین انجام می‌دادند بدون حضور مدافعان این کار را انجام می‌دادند و فقط وظیفه‌شان این بود که توپ‌های ارسالی وارد دروازه کنند.

,

* حسین عبدی بارها در طول تمرین به بازیکنان تاکید داشت که باید وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند تا در بازی مقابل بنیادکار دچار اشتباه نشوند.

,

* در اواخر تمرین سانتر از جناحین امید عالیشاه دچار مصدومیت شد و همراه با فیزیوتراپ تیم به کلینیک رفت. 

,

* پس از پایان تمرین سانتر بازیکنان در اقدامی جالب مهرداد کفشگری را چندبار روی دستان خود به بالا پرتاب کردند.

,

* قسمت آخر تمرین، فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین بود که در این بخش علیرضا امامی‌فر و حمید درخشان پابه‌پای سایر بازیکنان فوتبال بازی کردند و البته از آمادگی بالایی هم برخوردار بودند.

,

* در فوتبال درون تیمی پیام صادقیان در صحنه‌ای تمام بازیکنان حریف را دریبل زد و بعد از آن دروازه سوشا مکانی را باز کرد. گل صادقیان چیزی شبیه گل معروف دیه‌گو مارادونا به انگلیس بود و باعث شد همه او را تشویق کنند.

,

* ژوزه تادو که عملکرد متوسطی در تمرین امروز داشت، در فوتبال درون تیمی روی یک صحنه و در حالی که دروازه خالی را روبه‌روی خود می‌دید چندین بار نتوانست دروازه را باز کند و ضرباتش به مسعود همامی برخورد می‌کرد.

,

* عملکرد خوب علیرضا امامی‌فر در فوتبال امروز باعث شد بازیکنان از او درخواست کنند به فوتبال برگردد و در لیگ برتر بازی کند. امامی‌فر بارها ضمن جلوگیری از حملات حریف روی دروازه‌ حریف نفوذ کرد و چندین سانتر هم انجام داد.

,

* در فوتبال درون تیمی که در قالب دو تیم سبز و طوسی برگزار می‌شد، حسین عبدی که داور مسابقه بود پنالتی به نفع تیم طوسی گرفت و مهرداد کفشگری توانست با ضربه‌ای چیپ دروازه سوشا مکانی را باز کند. 

,

* بعد از پایان تمرین بازیکنان تیم سبز که پیروز شده بودند، مقابل دوربین عکاسان قرار و عکس یادگاری گرفتند.

,

تیم پرسپولیس سه شنبه هفته جاری در تاشکند به مصاف بنیادکار می‌رود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه