اخبار داغ

حادثه مرگبار در بزرگراه همت

حادثه مرگبار در بزرگراه همت
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار سواری پراید با پژو 405 در اتوبان همت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی درباره جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه رانندگی در ساعت 23 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه 80 را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق اتوبان همت بعد از نیروگاه برق اعزام کرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 
وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل اظهارکرد: پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که در پی این حادثه یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه پژو 405 برخورد کرده و شدت آن به حدی بود که مسیر خودروی پراید به سمت خلاف جهت بزرگراه تغییر کرده بود. 
 
ملکی با بیان اینکه راننده پراید در کابین خودرو محبوس شده بود ، اظهاکرد: آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش کابین خودرو کرده و راننده 70ساله را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ این فرد را به علت شدت جراحات وارده تائید و اعلام کردند. 
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه راننده جوان پژو 405 نیز دچار مجروحیت شده بود، گفت: آتش نشانان پس از انتقال خودروها به حاشیه بزرگراه‌ها و تحویل محل به عوامل راهور، در ساعت 23 دقیقه بامداد امروز به عملیات خود خاتمه دادند. 
 
وی اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد. 

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه