اخبار داغ

آدم‌ربایی ۵۰۰ میلیونی ۳ روز دوام آورد

آدم‌ربایی ۵۰۰ میلیونی ۳ روز دوام آورد
۳ جوان که از وضعیت خوب مالی دوست‌شان باخبر شده بودند، نقشه ربودن او و باج‌خواهی ۵۰۰ میلیون تومانی را کشیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، همشهری نوشت:  29 بهمن دختر جوانی به دادسرای امور جنایی رفت و گفت که مردان ناشناس برادر 21ساله‌اش را ربوده و در ازای آزادی‌اش 500میلیون تومان خواسته‌اند. او گفت که آدم‌ربایان در تماس با وی صدای ضبط شده برادرش را پخش کرده‌اند که می‌خواست برای آزادی‌اش 500میلیون تومان به آدم‌ربایان بدهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


به‌دنبال این حادثه، بازپرس احمدبیگی به کارآگاهان پلیس آگاهی دستور داد در این‌باره تحقیق کنند. 3روز بعد درحالی‌که تجسس‌های کارآگاهان در این‌باره ادامه داشت جوان ربوده شده به دادسرا رفت و گفت آدم‌ربایان که دوستانش بودند، از ترس پلیس او را آزاد کرده‌اند. او گفت: روز حادثه یکی از دوستانم به‌نام بهرام با من تماس گرفت و به بهانه قلیان کشیدن من را به باغی در کرج کشاند.

یکی دیگر از دوستانم به نام آرمان هم در آنجا بود و بعد از کشیدن قلیان بهرام گفت می‌خواهد از دوستش پیمان که در شهرکی در حوالی قزوین زندگی می‌کند چند سکه طلا بگیرد. به این ترتیب 3نفری سراغ پیمان رفتیم اما او با دیدن من خودش را مأمور معرفی کرد و گفت مرتکب جرم شده‌ام.

آنها دست و پایم را بستند و گفتند مشخصات املاکی را که دارم به آنها بگویم. آنها سیم برق به من وصل کردند و با تهدید صدایم را ضبط کردند و نوار ضبط شده را در تماس تلفنی برای خواهرم پخش کردند اما چند روز بعد وقتی فهمیدند پلیس به‌دنبال‌شان است، من را آزاد کردند.

در پی اظهارات این جوان، مأموران در عملیاتی ضربتی 3آدم‌ربا را دستگیر کردند. متهمان صبح دیروز به دادسرای امور جنایی منتقل شدند و از سوی بازپرس احمد بیگی تحت بازجویی قرار گرفتند. آنها در اعترافات‌شان گفتند که چون می‌دانستند دوست‌شان وضعیت مالی خوبی دارد نقشه ربودن او و باج‌گیری 500میلیون تومانی را طراحی و اجرا کردند. براساس این گزارش متهمان در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه