اخبار داغ

آمادگی برای بیرون راندن تکفیریها

لشگر بزرگ پشت دروازه های تکریت

لشگر بزرگ پشت دروازه های تکریت
سخنگوی نیروهای مردمی با اشاره به آمادگی کامل نیروهای مردمی و امنیتی برای شروع عملیات در تکریت با هدف پاکسازی آن از لوث داعش، از خروج تعدادی از خانواده ها از این شهر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر،  شاکر جودت رئیس پلیس عراق گفت: از فرمانده کل نیروهای مسلح  و وزیر کشور به فرماندهی پلیس برای آزادی مناطق باقیمانده عراق دستور رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


از سوی دیگر کریم النوری سخنگوی نیروهای مردمی عراق اعلام کرد: نیروهای امنیتی و نیروهای پشتیبان آنها آماده عملیات در شهر تکریت و پاکسازی آن می شوند و بیشتر خانواده ها به دعوت نیروهای امنیتی برای خروج از شهر لبیک گفته اند.

وی افزود: همه اقدامات لازم برای عملیات تکریت انجام شده است و ما منتظر شروع فرمان عملیات از سوی دولت با شروع ساعت صفر هستیم.نیروهای امنیتی و مردمی ضرباتی به تروریستها طی روزهای گذشته وارد کرده اند.

بیشتر خانواده ها از شهر تکریت خارج شده اند و این اقدام پس از اطمینان بخشی به عمل آمده از سوی نیروهای امنیتی و خنثی سازی تلاش های داعش برای ترساندن این خانواده ها بوده است.

,
,
,
,
,
,
لشگر بزرگ پشت دروازه های تکریت
, لشگر بزرگ پشت دروازه های تکریت,

النوری تاکید کرد: نیروهای مردمی و امنیتی آزادی بخش هستند و نیامده اند که عشایر و ساکنان این شهر را هدف قرار دهند.ما با کسانی که جنایاتی علیه ملت عراق مرتکب نشده باشند کاری نداریم.ما اسامی جنایتکاران را در اختیار داریم و آنها را مجازات خواهیم کرد.

وی درباره مشارکت ائتلاف بین المللی یا عدم مشارکت آن گفت: مشارکت یا شرکت نکردن آنها تاثیری بر روند عملیات نخواهد گذاشت و ما اصرار بر آزادی داریم.

,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه