اخبار داغ

واکنش انجلوتی به توقف رئال

واکنش انجلوتی به توقف رئال
سرمربی رئال مادرید از اینکه هواداران تعویض‌هایش را درک نمی‌کنند، ابراز تأسف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کارلو آنچلوتی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل ویارئال اظهار داشت: بازی دو قسمت دارد. در نیمه اول با سرعت بسیار کمی بازی کردیم. سانترهای زیادی انجام دادیم زیرا توپ را با سرعت به حرکت در نمی‌آوردیم. این ریتم در نیمه دوم تغییر کرد. نتوانستیم از فرصت‌هایی که خلق کردیم، استفاده کنیم. نمی‌دانم که آیا بازیکنان مقابل دروازه استرس داشتند یا نه اما می‌دانم که موقعیت‌های زیادی داشتیم. 24 شوت داشتیم و تنها هفت شوت درون چارچوب بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی ادامه داد: ویارئال تیم بسیار سازمان‌یافته‌ای است؛ هویت خاص خودش را دارد و همیشه یک کار انجام می‌دهد. آنها با مهارت و سازماندهی بازی کردند. اگر دلیل سرعت کم بازی ما به دلیل شرایط بدنی بود، این اتفاق باید در نیمه اول می‌افتاد.

,
,


سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: یک مربی در زمین است و بازیکنان را تعویض می‌کند زیرا باور دارد که این کار برای تیمش بهتر است. اگر هواداران این را درک نکنند، من متأسفم اما من تصمیمی گرفتم که تیم تعادل بیشتری به دست آورد. لوکاس سیلوا تلاش کرد تا در کنار کروس کار کند. در نیمه اول عقب نشستیم اما در نیمه دوم آنها تنها دو موقعیت به دست آوردند. بعد از آن تلاش کردیم تا بیشتر به آنها فشار بیاوریم اما ویارئال خیلی عالی توپ را به حرکت در می‌آورد.

,
,


وی اضافه کرد: فکر می‌کنم تیم در حال پیشرفت است. دو امتیاز در لیگ از دست دادیم اما قهرمان لیگ در روز پایانی مشخص می‌شود. دو امتیاز برتری چیزی نیست اما باید از این برتری لذت ببریم و به آینده نگاه کنیم که بازی‌های سختی در پیش داریم. ضعیف نبودیم، فقط بدشانس بودیم.

,
,

انتهای پیام/د

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه