اخبار داغ

مدیر کل حمل ونقل و پایانه های زنجان خبر داد/

آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس در زنجان

آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس در زنجان
مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان با اعلام این خبر گفت: پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس های بین شهری در استان زنجان از دهم اسفند ماه آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی رحمتی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا, اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته پیش فروش بلیت های اتوبوس، در ایام نوروز از تاریخ دهم اسفند ماه سال جاری بصورت اینترنتی و از تاریخ هفدهم اسفند ماه به بعد به صورت اینترنتی و حضوری توامان انجام می شود.
وی گفت: مسافرین برای تهیه بلیت می توانند به دفاتر شرکت های حمل ونقل واقع در پایانه های مسافربری و همچنین دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و آژانس های مسافرتی مراجعه کرده و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند.
این مسئول با بیان اینکه مسافرین برای  خرید بلیت اینترنتی می توانند به آدرس seirosafarzanjan.com / payaneh.ir و hamsafarzanjan.com /lavannoorzanjan.ir مراجعه کنند.
مدیر کل حمل ونقل و پایانه های استان زنجان با بیان اینکه به منظور تامین آرامش و رفاه مسافران تمهیدات لازم صورت گرفته است، افزود: افزایش ایمنی و ارتقای سطح خدمات به مسافران بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: ارائه سرویس دربستی اتوبوس در روزهای از 24 تا 29 اسفند ماه سال جاری و همچنین 1212 تا 15 فروردین ماه سال آینده امکان پذیر نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,
,
,
,
,

انتهای پیام/ر

, انتهای پیام/ر,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه