اخبار داغ

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس:

وکیل پرونده مهدی هاشمی به دنبال جوسازی رسانه ای است/ دستگاه قضایی به جریان خاصی وابسته نیست

وکیل پرونده مهدی هاشمی به دنبال جوسازی رسانه ای است/ دستگاه قضایی به جریان خاصی وابسته نیست
عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: کسانی که با اعمال خود به بیت المال آسیب می زنند با صدور احکام متناسب و برخورد محکم قوه قضائیه روبرو می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از آفتاب ری، الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی تهران نیوز؛ با اشاره به اینکه عملکرد قوه قضائیه در برخود با مفاسد اقتصادی و جرائم بسیار خوب بوده است، گفت: خوشبختانه قوه قضائیه در رسیدگی به امور محوله خود، استقلال و شان دستگاه قضایی کشور را حفظ کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب ری, تهران نیوز,

وی در ادامه تاکید کرد: کسانی که با اعمال خود به بیت المال آسیب می زنند با صدور احکام متناسب و برخورد محکم قوه قضائیه روبرو می شوند.

,

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند بررسی پرونده «م.ه» و اظهارات جدید وکیل این پرونده مبنی بر به نتیجه نرسیدن این موضوع، اظهار کرد: این افراد فقط به دنبال جو سازی رسانه ای هستند از این رو رسیدگی به این پرونده روند طبیعی خود را طی می کند.

,

ملکشاهی تصریح کرد: افراد قاضی در دستگاه قضایی کشورمان به هیچ جریان خاصی وابسته نیستند لذا به رسالت خود در اجرای عدالت توجه ویژه ای دارند و در رسیدگی به امور خود هیچ فرقی بین یک فرد عادی با وزیر، معاون رییس جمهور ، آقازاده و … قرار نمی دهند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه بدانند دستگاه قضایی مستقل است.

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه