اخبار داغ

اتفاق عجیب هفته/ عادل پشت کرار درآمد!

اتفاق عجیب هفته/ عادل پشت کرار درآمد!
در دقایق پایانی برنامه این هفته نود، عادل با اشاره به موضوع کرار جاسم مدعی شد پیرامون این بازیکن کمی اغراق شده و لازم است که بعدا در این مورد حرف زده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا در دقایق پایانی برنامه این هفته نود، عادل با اشاره به موضوع کرار جاسم مدعی شد پیرامون این بازیکن کمی اغراق شده و لازم است که بعدا در این مورد حرف زده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  در دقایق پایانی برنامه این هفته نود، عادل با اشاره به موضوع کرار جاسم مدعی شد پیرامون این بازیکن کمی اغراق شده و لازم است که بعدا در این مورد حرف زده شود. ,

او با اشاره به نقل قولی از قلعه‌نویی این جملات را به زبان آورد. سرمربی استقلال گفته است پیش از کرار، جباری هم همین حرف‌ها را زده بود. این در حالی است که خود عادل هم می‌داند نه تنها بخش غیرقابل انتشار سخنان کرار جاسم به شدت مورددار است، بلکه همین قسمت‌های منتشر شده نیز لحن بی‌سابقه‌ای دارد.

, او با اشاره به نقل قولی از قلعه‌نویی این جملات را به زبان آورد. سرمربی استقلال گفته است پیش از کرار، جباری هم همین حرف‌ها را زده بود. این در حالی است که خود عادل هم می‌داند نه تنها بخش غیرقابل انتشار سخنان کرار جاسم به شدت مورددار است، بلکه همین قسمت‌های منتشر شده نیز لحن بی‌سابقه‌ای دارد.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه