اخبار داغ

.پشت پرده حذف ناگهانی آرا رحمتی از سایت برنامه نود

.پشت پرده حذف ناگهانی آرا رحمتی از سایت برنامه نود
از سه‌شنبه هفته قبل نظرسنجی برنامه نود برای انتخاب سه چهره محبوب استقلال جهت قرار گرفتن در فهرست نهایی روی سایت این برنامه قرار گرفت تا سه بازیکنی که بیشترین رأی را می‌آورند، کنار فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان به نظرسنجی نهایی برنامه نود راه یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا- به نقل از خبرورزشی، تا ساعت بیست یک‌شنبه مهدی رحمتی با پانزده درصد، آرش برهانی چهارده درصد، مجتبی جباری سیزده درصد، جواد زرینچه دوازده درصد، آندرانیک تیموریان یازده درصد، خسرو حیدری هفت درصد و رضا عنایتی شش درصد بالای این جدول پانزده نفره قرار داشتند و در عرض چند دقیقه ناگهان جلوی نام رحمتی عدد هشت درصد حک شد و چند پله سقوط کرد و آرای آرش برهانی و مجتبی جباری به پانزده درصد و محمد نوازی به چهار درصد افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
کسر هفت درصد از آرای رحمتی ظرف چند دقیقه بسیار تعجب‌برانگیز بود و برای همه علامت سؤال شد.
,
گویا یکی از مسئولان باشگاه استقلال طی تماسی با مسئولان سایت نود تماس گرفته و مدعی شده که یک روبات هکر برای رحمتی ده الی یازده هزار رأی واریز کرده تا او صدرنشین این انتخابات شود. با بررسی کارشناسان سایت نود مشخص می‌شود این موضوع صحت داشته و به همین دلیل تصمیم گرفته شد آرایی که از جمعه به حساب رحمتی ریخته شده پاک شود؛ یعنی اگر در این مدت زمانی هواداری هم واقعاً رأی داده، به خاطر این تصمیم، رأی او باطل شده و در واقع تر و خشک با هم سوخته‌اند. با این اوصاف این سؤال پیش می آید که این آرای تقلبی توسط دوستداران رحمتی برایش ساخته شده یا ترفندی بود برای تخریب این دروازه‌بان!
,
صبح دوشنبه با ادامه کار سایت نود آرای رحمتی یک‌ درصد افزایش یافت و به نه درصد رسید و چون کارشناسان سایت نود هوشیارانه جلوی هرگونه اعمال تقلب را گرفتند، این یک درصد که چند هزار رأی را شامل می‌شود، کاملاً حقیقی بود ولی در این بازی سرانجام رحمتی بازنده شد.
,
به هر ترتیب امروز نظرسنجی نود به پایان رسید و آرش برهانی، مجتبی جباری و جواد زرینچه در نظرسنجی نهایی کنار فرهاد و منصوریان قرار گرفتند
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه