اخبار داغ

قهرمانی پرسپولیس در آسیا دور از دسترس نیست

پیام صادقیان: به فکر جبران روزهایی که نبودم هستم نه لژیونر شدن/ بچه ها باید به من هدیه بدهند

پیام صادقیان: به فکر جبران روزهایی که نبودم هستم نه لژیونر شدن/ بچه ها باید به من هدیه بدهند
روزهای خوب پرسپولیس پس از غلبه بر لخویا با روز تولد پیام صادقیان توام شده است. سرخپوشان در روز تولد این بازیکن خوش‌تکنیک به تاشکند سفر کردند تا امروز مقابل بنیادکار به میدان بروند. شماره 11 پرسپولیس در این فصل با بدبیاری و بدشانسی‌هایی مواجه شده که او را از مستطیل سبز و شرایط آرمانی دور کرده است.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه داناصالح محمد رحیمی روزهای خوب پرسپولیس پس از غلبه بر لخویا با روز تولد پیام صادقیان توام شده است. سرخپوشان در روز تولد این بازیکن خوش‌تکنیک به تاشکند سفر کردند تا امروز مقابل بنیادکار به میدان بروند. شماره 11 پرسپولیس در این فصل با بدبیاری و بدشانسی‌هایی مواجه شده که او را از مستطیل سبز و شرایط آرمانی دور کرده است. حالا صادقیان بازگشته و انگیزه‌های زیادی برای تکرار روزهای خوب گذشته دارد. پیش از سفر پرسپولیس به ازبکستان گفت‌وگویی با مهاجم تند و تیز و خوش‌تکنیک و محبوب شما هواداران داشتیم که به اتفاق ماحصل آن را می‌خوانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صالح محمد رحیمی,
- شرایط خوب پرسپولیس با روز تولدت توام شده. این تقارن را به فال نیک می‌گیری؟
,
بله، روز یکشنبه تولدم بود و با پرسپولیس به ازبکستان می‌روم. امیدوارم بتوانیم با یک نمایش خیلی خوب از فوتبال دست پر و با امتیاز به تهران برگردیم.
,
- الان تو باید به پرسپولیس و بازیکنان شیرینی بدهی یا برعکس، پرسپولیس و هم‌تیمی‌هایت باید به تو هدیه بدهند؟
,
خب بچه‌ها به من هدیه بدهند. هدیه شان می‌تواند یک پیروزی شیرین برابر بنیادکار به عنوان کادوی تولدم باشد. این هم می‌تواند یک هدیه برای هواداران هم باشد.
,
- سر آخرین تمرین در دفشی‌فر پیش از سفر هم که بچه‌های تیم سر دست تو را به هوا انداختند؟
,
خدارا شکر این روزها شرایط روحی – روانی پرسپولیس خیلی خوب است. در این روز هم بچه‌ها خواستند برای من که روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ام، خاطره شاد و خوبی بسازند.
,
- از روزهای سخت مصدومیت و دور از فوتبال بودن بگو؟
,
در حال حاضر شرایطم خیلی خوب است. مدتی از شرایط بازی دور بودم. حالا باید بازی کنم تا بتوانم به شرایط خوب گذشته برگردم. اگر بازی نکنم همین‌طور عقب می‌مانم.
,
- خودت چقدر دلت برای پیام صادقیانی که توی مستطیل سبز مثل مار همه تیم ها را نیش می‌زد تنگ شده؟ همان بازیکنی که هواداران او را با لقب «نیماریان» تشویق می‌کردند؟
,
همین الان هم هواداران مثل فصل قبل من را مورد حمایت قرار داده و تشویق می‌کنند. بدشانسی‌هایی بود که این فصل نشد تمام قابلیت‌هایم را به نمایش بگذارم. اما مطمئنم که به آن روزها بازخواهم گشت. البته کادر فنی هم باید از من حمایت کنند. اگر حمایتی نباشد و بازی نکنم، سخت‌تر می‌توانم به آن روزها برگردم.
,
امید به خدا که همه چیز با خیر و خوشی همراه باشد.
,
- روز اول در آسیا از سایر تیم‌های ایرانی بهتر نتیجه گرفتید. ادامه راه پرسپولیس را چگونه می‌بینید؟
,
فعلاً که شرایط پرسپولیس در آسیا بهتر از سایر تیم های ایرانی بوده. بچه‌ها مصمم هستند که بتوانیم بهترین نتایج را در آسیا کسب کنیم.
,
- سرمای تاشکند را با فوتبال جذاب و داغ خودتان می‌شکنید؟
,
توکل به خدا می‌رویم تاشکند تا با امتیاز برگردیم. اگر با 3امتیاز باشد که چه بهتر.
,
- الان زود است راجع به آنچه که در آسیا برای پرسپولیس رقم خواهد خورد، صحبت کنیم؟
,
تازه اول بازی‌ها است. همه ما مصمم هستیم تا بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.
,
- به لحاظ شخصی از این ویترین بین‌المللی چه استفاده‌ای برای آینده‌ات، به خصوص لژیونر شدن خواهی کرد؟
,
من برای لژیونر شدن همین نیم‌فصل پیشنهادهایی داشتم و هنوز هم دارم. برای آخر فصل هم این موارد است. والا فعلا فکر بازی کردن و جبران روزهایی که نبودم، هستم و فکر لژیونر شدن نیستم.
,
- یک نایب قهرمانی با ذوب آهن در کارنامه داری. آیا امیدی هست این مقام را با پرسپولیس به قهرمانی تبدیل کنی؟
,
چرا که نه؟ کار نشد ندارد. من در سنی خیلی کمتر از الان در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده‌ام. می‌دانم چه لذتی دارد. چقدر شیرین است. مسلما با تلاش و کوشش می‌توانیم به فینال و حتی قهرمانی برسیم. هیچ چیز دور از دسترس نیست. مطمئنم با تلاش و کوشش و همت بچه‌ها و حمایت هواداران می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.
,
- غلبه بر بنیادکار می‌تواند یک عیدی پیش از موعد برای هواداران باشد؟
,
صد در صد، اگر بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم، می‌توانیم عیدی خوبی به هواداران بدهیم. البته تراکتورسازی و نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر و النصر عربستان را تا پیش از عید پیش رو داریم.
,
- شناختتان از بنیادکار در چه حدی است؟
,
در اردوی امارات با بنیادکار بدون ملی‌پوشانشش بازی کردیم. البته الان آنها تیم بهتر و کامل‌تری هستند. تاشکند در حال حاضر شرایط آب و هوایی سردی دارد. آنها هم هدف‌هایی دارند و ما می‌رویم با فکر بهترین نتیجه را کسب کنیم.
,
gjانتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه