اخبار داغ

گلایه عالیشاه از شیوه پرداخت پول به بازیکنان پرسپولیس

گلایه عالیشاه از شیوه پرداخت پول به بازیکنان پرسپولیس
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شان و شخصیت بازیکن پرسپولیس بالاتر از پرداخت یک تا 2 درصد قراردادش است
[

به گزارش  خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانافصل قبل در نخستین تجربه حضورش در پرسپولیس به خوبی ارزش‌های فنی خود را نشان داد و حالا از مهره‌های تاثیرگذار سرخ‌ها محسوب می‌شود. حالا هم در اولین تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد همراه پرسپولیس نمایش خوبی از فوتبال ایران در آسیا نشان دهد و به نوعی برای آینده‌اش برنامه‌ریزی داشته باشد. با امید عالیشاه دقایقی پیش از پرواز پرسپولیس به تاشکند گفتگویی داشتیم که ماحصل آن از نظرتان می‌گذرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

- بعد از پیروزی مقابل لخویا انتظارات هواداران بالا رفته و به کمتر از پیروزی مقابل بنیادکار قانع نخواهند بود؟

,

خب خدا را شکر بعد از بازی برابر لخویا فکر می‌کنم شرایط روحی، روانی تیم خیلی بهتر شده است. یک مقداری نسبت به روزهای قبل از این بازی بازیکنان در شرایط بهتری قرار دارند. حالا امیدوارم بازی خوبی برابر بنیادکار انجام دهیم و دست پر به ایران برگردیم.

,

- شارژ مالی مناسب برای بالا رفتن روحیه و آرامش تیم صورت گرفته است؟

,

شارژ مالی مناسب که نمی‌توان گفت. مبالغی به حساب بازیکنان واریز شده است، اما فکر می‌کنم شأن و شخصیت بازیکنان پرسپولیس بیشتر از این است که یک یا 2 درصد از مبلغ قراردادشان را بدهند. امیدواریم این موضوع در هفته‌های آینده جبران شود.

,

- خدا را شکر پیش از سفر به ازبکستان نونوار هم که شدید؟

,

الحمداله بعد از مدت‌ها تازه تیم شبیه تیم شده است. در شان و شخصیت پرسپولیس نبود که هر کسی بخواهد یک مدل و مارک لباس استفاده کند. خدا را شکر مثل اینی که در یکی، دو روز اخیر این مشکل را حل کرده‌اند.

,

- پس از پیروزی در دربی 79 هم شرایط خوبی بر تیم حاکم بود. اما خب کسب نتایج خوب ادامه‌دار نشد! حالا آیا پس از غلبه بر لخویا روند حرکتی رو به جلوی پرسپولیس ادامه پیدا خواهد کرد یا قصه دربی 79 تکرار خواهد شد؟

,

تمام تلاشمان را در تاشکند خواهیم کرد تا این اتفاق رخ ندهد و از بازی با بنیادکار با دست پر برگردیم. چون متاسفانه در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده‌ایم. بنابراین تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در لیگ قهرمانان آسیا نتایج لازم را بگیریم و به نوعی برای هواداران همه چیز را جبران کنیم.

,

- بنیادکار از بازی اولش برابر النصر یک امتیاز باارزش گرفته؟

,

ما یک بازی برابر این تیم در امارات انجام دادیم. البته شرایطش برای این بازی نسبت به آن روز متفاوت شده است. اما خب شناخت خوبی بود. تیم محک مناسبی خورد. برد خوبی هم داشتیم. به طور حتم این مساله تاثیر زیادی در بازی سه‌شنبه (امروز) مقابل بنیادکار خواهد داشت. بنابراین تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا با دست پر به خانه برگردیم.

,

- روز اول میان تیم‌های ایرانی بهترین نتیجه را گرفتید. آیا روز دوم هم این اتفاق تکرار خواهد شد؟

,

فکر می‌کنم قدیمی‌ها حرف خوبی می‌زدند. توپ را توی دروازه بزنی، شرایط در جریان 90 دقیقه بهتر خواهد شد. برابر لخویا دیدید که همین اتفاق افتاد، وقتی گل را زدیم شرایط خیلی بهتر شد.

,

- پیش‌بینی می‌کنی 6 امتیازی از تاشکند برگردید؟

,

تمام تلاشمان را می‌کنیم که با دست پر برگردیم. باقی ماجرا با خداست. با دعای هواداران امیدوارم موضوعی که گفتید محقق شود.

,

- آیا زود است از سرنوشت نهایی پرسپولیس در آسیا صحبت کنیم؟

,

خب به طور حتم ما باید پله پله از این نردبان بالا برویم. امیدواریم شرایط همه رقم مهیا باشد. مدیریت هم اقدامات لازم را انجام بدهد تا مشکلات تیم برطرف شود. به جلو می‌رویم تا ببنیم خدا چه می‌خواهد.

,

- از انگیزه‌های شخصی و آمادگی خودت بگو؟

,

خدا را شکر شرایط خوبی دارم. تنها یک مصدومیت کوچک داشتم که امیدوارم تا پیش از بازی رفع شود.

,

- لیگ قهرمانان آسیا یک ویترین مناسب و جهانی برای دیدن بازیکنان است. از این فرصت چه استفاده‌ای برای آینده‌ات خواهی کرد؟

,

صد در صد همینطور است. خب این اولین تجربه من در لیگ قهرمانان آسیاست. تمام تلاشم را می‌کنم تا ابتدا برای تیم مثمرثمر باشم و در کنار آن بتوانم قابلیت‌هایم را به نمایش بگذارم.

,

- 3 بازی آسیایی مقابل بنیادکار تنها یک تساوی و 2 شکست نصیب پرسپولیس کرده است؟

,

به امید خدا با تلاش بچه‌ها و دعای هواداران این طلسم سه‌شنبه شکسته خواهد شد.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه