اخبار داغ

رئیس گشتهای سیار تعزیرات حکومتی کرمانشاه:

طرح نظارتی گشتهای ویژه در کرمانشاه اجرا می شود

طرح نظارتی گشتهای ویژه در کرمانشاه اجرا می شود
رئیس گشتهای سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: طرح نظارتی گشتهای نوروزی از پانزدهم اسفند ماه در استان کرمانشاه اجرا می شود. /////////// تصویر اصلی خبر ندارد/////////
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گودرز فهیمی در گفت و گو با خبرنگار پاک پرس اظهار داشت: همانند سالهای گذشته همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز طرح گشتهای ویژه نوروزی از پانزدهم اسفند به مدت یک ماه با بازرسی واحدهای صنفی استان کرمانشاه اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاک پرس, پاک پرس,

رئیس گشتهای سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: از تمامی واحدهای صنفی فعال استان با همکاراتی ادارات بهداشت محیط, صنعت و معدن و اتحادیه های مرتبط در قالب گشتهای مشترک بازرسی ها به صورت مستمر انجام می شود.

,

فهیمی گفت: در این باره نیز تعزیرات حکومتی با تشکیل کشیک و حضو تمام وقت رئیس شعبه و اعلام شماره مراکز کشیک به مراجع نظارتی به طور ویژه تر از سایر ایام سال بر واحدهای صنفی فعال, نظارت می کنند.

,

وی از فعالیت گشتهای بازرسی مشترک از صبح تا ساعات انتهایی عصر خبر داد و افزود: با حضور گشتهای بازرسی در بازار و مراکز عرضه اقلام شب عید, در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از سوی واحدهای صنفی به سرعت اقدامات قانونی انجام می شود.

,

فهیمی حوزه های حضور گشتهای نظارتی را به طور عمده واحدهای آجیل و خشکبار, شیرینی فروشی ها, مراکز فروش گوشت قرمز و سفید, مراکز عرضه مواد غذایی و واحدهای صنفی پوشاک اعلام کرد که بیشتر از سایر واحدها مورد نظارت قرار می گیرند.

,

وی افزود: همچنین به منظور رفاه حال مسافران نوروزی در قالب گشتهای مشترک با همکاری اداره میراث فرهنگی استان, از مراکز اقامتی و خدماتی ارائه دهنده خدمات رفاهی به مهمانان شامل هتلها, مهمان پذیرها, رستوران ها و دیگر مراکز بازدید به عمل می آید.

,

فهیمی گفت: مردم نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از طریق سامانه پیامکی 30009651 تعزیرات حکومتی یا تماس با سامانه 124 بازرسی صنعت و معدن مراتب را به اطلاع برسانند تا در اسرع وقت اقدام متقضی انجام شود.

,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه