اخبار داغ

هم زمان با روزهای پایانی سال؛

افزایش چشمگیر قیمت های خشکبار در بازار+تصاویر

افزایش چشمگیر قیمت های خشکبار در بازار+تصاویر
این روزها تکاپو و جنب و جوش مردم در بازارهای سطح شهر کاملا مشخص است، اما در این میان موضوعی که نارضایتی بخش عمده و قابل توجه طبقه متوسط وضعیف جامعه را فراهم کرده است قیمت های نجومی برخی از اقلام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، روزهای پایانی سال و خرید شب عید در حالی این روزها به دغدغه اصلی خانواده ها تبدیل شده و برنامه ریزی برای حضور در بازار و خرید سال نو در اولویت کاری خانواده ها قرار گرفته است که در این بین برخلاف صحبت های انجام شده مبنی بر کاهش تورم ، قیمت های درج شده بر روی اجناس در بازار روایت دیگری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

قیمت هایی که نه تنها نسبت به سال گذشته کاهش نداشته اند بلکه در برخی موارد با افزایش هم همراه بوده اند ، این گرانی نه تنها در قم بلکه در سایر شهرهای کشور نیز وجود دارد.

,

این  افزایش قیمت ها به خصوص در خشکبار و آجیل کاملا مشخص و قابل بررسی است به طوری که در برخی از اقلام افزایش قیمت ها به بیش از 50 درصد در مقایسه با سال گذشته می رسد.

,

حال این اجناس در حالی با قیمت ها ی چند برابری نسبت به سال گذشته در بازار به فروش می رسند که برخی صحبت از تورم صفر درصدی می کنند و اعتقاد دارند که قیمت ها روند کاهشی را به خود گرفته است.

,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,


انتهای پیام/پ

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه