اخبار داغ

آبنبات هلدار جایزه کتاب سال را دریافت کرد

آبنبات هلدار جایزه کتاب سال را دریافت کرد
کتاب آبنبات هلدار به نویسندگی مهرداد صدقی طنزنویس اهل خراسان شمالی عنوان کتاب سال جایزه شهید حبیب غنی پور را دریافت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اترک نیوز، کتاب آبنبات هلدار، مهرداد صدقی که از تولیدات دفتر طنزحوزه هنری خراسان شمالی و انتشارات سوره مهر است در چهاردهمین دوره ادبی جایزه شهید حبیب غنی پور جایزه عنوان کتاب سال را دریافت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک نیوز,
 
,
, ,
 
,
آبنبات هلدار روایتی طنز از خانواده ای است که پسرشان به جبهه می رود و اسیر می شود، راوی این داستان پسر بچه ای است به اسم محسن با شیطنت های دوران کودکی اش که با اسارت برادرش با توجه به احترامی که به شخصیت برادرش در محله وجود دارد،تصمیم می گیرد تغییر کند.
,
 این رمان  با نگاه کنجکاو و شیطنت کودکی در فضای روزهای انقلاب، روای زندگی ساده مردمان شهر بجنورد می شود این روایت ساده و زیبا و با لهجه بجنوردی باعث حس همدلی و ارتباط با مخاطب در سراسر کشور می شود.
,
 
,
, ,
 
,
با توجه به استقبال دوستداران طنز از کتاب آبنبات هلدار که با لهجه بجنوردی نگارش شده بود نگارش جلد دوم این اثر نیز پایان یافته است و به زودی منتشر می شود  . 
,
همچنین از مهرداد صدقی تا کنون کتاب‌های «نقطه ته خط» و «مغزنوشته های یک جنین» و«رقص با گربه‌ها» , «میرزا ربات» و فیلمنامه های متعددی منتشر شده است.
,
انتهای پیام/ش
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه