اخبار داغ

سردار کمالی در گفت‌وگو با دانا خبر داد

دستگیری متخلفین مرتبط با کارت پایان خدمت در همه اصناف ادامه دارد/سالی حدود 9 باند جعل کارت پایان خدمت شناسایی و دستگیر می شوند

دستگیری متخلفین مرتبط با کارت پایان خدمت در همه اصناف ادامه دارد/سالی حدود 9 باند جعل کارت پایان خدمت شناسایی و دستگیر می شوند
معاون منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قطعا اگر تخلفاتی صورت گرفته باشد، قاطعانه با متخلفان برخورد خواهیم کرد. در کشور جعل اسنادی مانند شناسنامه،مدارک تحصیلی و کارت های پایان خدمت در اصناف مختلف وجود دارد و خیلی عجیب نیست که در بین خبرنگاران چنین تخلفات احتمالی را شاهد باشیم.
[

 سردار موسی کمالی معاون اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار ورزشی  شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص استفاده  برخی خبرنگاران از کارتهای معافیت جعلی اظهار داشت: من در جریان این موضوع  نیستم اما این وظیفه نظام‌وظیفه است که نسبت به بررسی چنین اخباری اقدام کند و قطعا اگر تخلفاتی صورت گرفته باشد، قاطعانه با متخلفان برخورد خواهیم کرد. در کشور جعل اسنادی مانند شناسنامه،مدارک تحصیلی و کارت های پایان خدمت در اصناف مختلف وجود دارد و خیلی عجیب نیست که در بین خبرنگاران چنین تخلفات احتمالی را شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: در راستای شناسایی متخلفان در هر رده‌ای اقدامات مقتضی صورت پذیرفته است و گروهی نیز دستگیر شده یا خواهند شد. دستگیری متخلفین در تمامی اصناف ادامه دارد اما با توجه به این‌که اخیرا پای ورزشکاران به این عرصه باز شده، خبرهای مربوط به آنها با شدت بیشتری انتشار یافته است.

,

 

,

سردار کمالی با بیان اینکه در هر سال حدود 9 باند جعل کارت های پایان خدمت از سوی سازمان نظام وظیفه شناسایی و دستگیر می شوند، گفت: ما باندهای متخلف زیادی را شناسایی و دستگیر کرده ایم ولی باند مربوط به ورزشکاران به علت شهرت این افراد کمی خبرش پرسر و صدا از آب درآمد. ما پیش از این باندهایی را متلاشی کرده ایم که تعداد آنها از پانصد ششصد نفر فراتر می رفت و به نوعی از ورزشکاران فعلی بیشتر بود اما اینگونه در جامعه واکنش نداشت.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه