اخبار داغ

خبرهایی داغ از گوشه و کنار شهر اردبیل

خبرهایی داغ از گوشه و کنار شهر اردبیل
از خودروهای بی لاستیک تا رعب و وحشت اراذل و اوباش اردبیلی.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از سبلانه، در کوچه پس کوچه های شهر اردبیل اتفاقاتی در جریان است که شاید در روزمرگی ها گم شده اند؛ از سرقت خودرو  به سبک جدید در سطح شهر اردبیل تا آتشی که دامن گیر قهوه خانه ای معروف در یکی از خیابان های اصلی اردبیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, , سبلانه, سبلانه,

شنیدین میگن "چاه کن بهر چاه افتد"؛ از قضا یکی از قهوه خانه هایی که آتش تو سفره مردم می انداخت خود طعمه حریق شد، اما شعله های آتش خیلی زود با حضور مامورین آتشفشانی خاموش شد. 

,

به گزارش شاهدان عینی شعله های تیز و تند آتش ساعت 8 صبح هفتمین روز آبان ماه دامن گیر قهوخانه ای در خیابان دانش اردبیل شد که دودش تو چشم خیلی ها رفته است.

,

شنیده ها از این حکایت دارد که بازرسین آتش نشانی اتصال سیم برق را علت این حادثه اعلام کردند اما صاحب قهوه خانه علت اصلی این آتش سوزی را غرض ورزی افراد نامعلوم عنوان کرده است.   

,

البته صاحب قهوخانه دلیل این ادعا را هم دزدیده شدن خودروی شخصی اش درست چند روز قبل از این حادثه بیان کرده است.

,

 

,

 خودروهای بدون لاستیک در اردبیل

,  خودروهای بدون لاستیک در اردبیل ,

اگر احیانا این روزها در اوج تب و تاب خودرو ،لاستیک  و باطری ماشینتان ناپدید شد تعجب نکنید! 

,

آخه کلاغا خبر آوردن که این روزها بیماران معتاد اردبیلی دستشون تنگ تر شده و دستی در قرض گرفتن لاستیک و باطری ماشین ها پیدا کرده اند.

,

بر اساس شنیده ها چندین سرقت مشابه لوازم خودرو در برخی از محلات اردبیل رخ داده و تلاش های نیروی انتظامی هم تا به امروز نتیجه ای نداشته است .

,

البته براساس گفته های برخی از مالباختگان، دزدان راه دوری نرفته اند و شاید در همین نزدیکی بر سر کوچه ای یا  قهوه خانه مشغول دود کردن لاستیک های بخت برگشته هستند.

,

 

,

 قهوه خانه ها، نوپو ها را به سطح شهر اردبیل کشاند

, قهوه خانه ها، نوپو ها را به سطح شهر اردبیل کشاند,

 شنیدین که میگن "همیشه دنیا برای یک کس روی یک پاشنه نمی چرخد"این ضرب المثل حکایت حال و احوال این روزهای اراذل و اوباش اردبیله، ترس و وحشت طوری هم نفس این  ارذل و اوباش شده که ترجیح دادند فعلا لانه موشی کرایه تا ابها از اسییاب نیفتاده آفتابی نشوند.

,

در یک کلام دنیا به کامشان نمی چرخد بر اساس شنیده ها نوپو های نیروی انتظامی با حضور درقهوه خانه ها و مکانهای تجمع افراد شرور عرصه را بر اراذل و اوباش تنگ کرده اند تا مردم  از دست جنگ و نزاع های این اراذل نفس راحتی بکشند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه