اخبار داغ

نماینده قزوین در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با دانا:

فشارهای بیرونی تأثیری بر انتخاب هیئت رئیسه مجلس خبرگان نخواهد داشت/در اجلاسیه خبرگان مسائل روز کشور را به دقت بررسی می‌کنیم

فشارهای بیرونی تأثیری بر انتخاب هیئت رئیسه مجلس خبرگان نخواهد داشت/در اجلاسیه خبرگان مسائل روز کشور را به دقت بررسی می‌کنیم
عضو خبرگان رهبری با بیان این که فشارهای بیرونی تاثیری در انتخاب رییس مجلس خبرگان نخواهد داشت، گفت: در روز اجلاسیه وقتی آقایان کاندید شدند،به طور طبیعی اعضای مجلس خبرگان آزادانه ، مستقل و با رای خود رییس مجلس را انتخاب خواهند کرد.
[

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به برگزاری هفدهمین اجلاسیه خبرگان رهبری در  روزهای19 و 20  اسفند ماه، اظهار داشت: علمای بلاد تحت عنوان اعضای مجلس خبرگان وقتی اجلاسیه دارند برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: بررسی مشکلات جهان اسلام  و مشکلات داخل کشور  همواره در سخنرانی اعضای خبرگان وجود داشته و گاهی در خدمت مقام معظم رهبری هم برخی از این مشکلات را  بیان می کنند.

,

 

,

اسلامی با بیان این که مسائل داخلی کشور یکی از دغدغه های مراجع ، مومنان و به خصوص مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: همواره مسائل داخلی کشور به طور معمول در صحبت ها و تذکرات اعضای خبرگان وجود داشته است.

,

 

,

وی افزود: اعضای خبرگان  مسائلی که باید مورد بررسی مجدد و بیشتر قرار بگیرد را بیان می کنند و تصمیماتی می گیرند.

,

 

,

اسلامی با بیان این که نباید به سادگی از کنار مسائل داخلی کشور عبور کرد، ابراز داشت: مقام معظم رهبری بارها بر روی چند مسئله اصلی تاکید داشتند و تذکرات لازم را دادند اما خیلی کم به دغدغه ها و تذکرات ایشان  توجه شده است.

,

 

,

وی ادامه داد: به عنوان مثال در بحث  مبارزه با فساد اقتصادی،  چندین سال است مقام معظم رهبری ابلاغ و اعلام کردند اما ما همچنان شاهد هستیم ، یک سری از مسئولان طفره می روند و یک سری از مسئولان اصلا انگیزه ای برای مبارزه با فساد ندارند.

,

 

,

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی ، اقتصادی و  معیشت مردم در کنار سایر مسائل روز کشور همواره از دغدغه های اعضای خبرگان رهبری بوده و همواره مورد بحث قرار گرفته است.

,

 

,

وی برگزاری انتخابات هیئت رییسه مجلس خبرگان را از مهمترین برنامه های اجلاسیه اخیر عنوان کرد و گفت: در هر صورت اعضای مجلس خبرگان بر اساس مقررات انتخابات رییس مجلس را در پیش روی دارند.

,

 

,

اسلامی با بیان این که فشارهای بیرونی تاثیری در انتخاب رییس مجلس خبرگان نخواهد داشت، تاکید کرد: در روز اجلاسیه وقتی آقایان کاندید شدند،به طور طبیعی اعضای مجلس خبرگان آزادانه ، مستقل و با رای خود رییس مجلس  را انتخاب خواهند کرد.

, اسلامی با بیان این که فشارهای بیرونی تاثیری در انتخاب رییس مجلس خبرگان نخواهد داشت، تاکید کرد: در روز اجلاسیه وقتی آقایان کاندید شدند،به طور طبیعی اعضای مجلس خبرگان آزادانه ، مستقل و با رای خود رییس مجلس , را انتخاب خواهند کرد.,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه