اخبار داغ

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

دولت باید در مورد سو استفاده از اسکناس ها پاسخگو باشد

دولت باید در مورد  سو استفاده از اسکناس ها پاسخگو باشد
حسینی، نماینده مردم میانه و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به استفاده از رنگ انتخاباتی روحانی در طرح جدید اسکناس ۵ هزار تومانی، اظهار کرد: تغییر نماد اسکناس ۵ هزار تومانی بدین شکل نوعی سو استفاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید بهلول حسینی عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتگو با ائل پرس و در پاسخ به سوالی در خصوص تغییر طرح اسکناس های ۵ هزار تومانی گفت: احتمالا استفاده از رنگ بنفش اهداف سیاسی خاصی را دنبال می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل پرس,

وی تاکید کرد: مسئولان دولت باید توضیحات کافی بدهند که به چه دلیل باید تصویری از سردر دانشگاه تهران آن هم به رنگ بنفش جایگزین نماد هسته ای شود.

,

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در مجلس تذکری کتبی از طرف نمایندگان به دولت داده شده است و دولت باید برای این اقدام خود با دلایل منطقی  در برابر نمایندگان پاسخ گو باشد.

,

وی افزود: استفاده از رنگ بنفش که رنگ انتخاباتی دکتر روحانی بود مناسب نبوده و نوعی سو استفاده محسوب می شود.

,

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به اعتراضات اقوام مختلف کشورمان به استفاده از کلمه سرزمین پارس در ترجمه حدیث نبوی در طرح قدیمی اسکناس های ۵ هزار تومانی اشاره کرده و خواستار اصلاح آن به نحوی که وحدت اقوام ایرانی را نشان دهد؛ شد.

,

گفتنی است در روزهای اخیر طرح جدید اسکناس های ۵ هزار تومانی رونمایی شد که در آن نمایی از سر در دانشگاه تهران به رنگ بنفش جایگزین نماد انرژی هسته ای و حدیث پیامبر اسلام شده است.

,

انتهای پیام/گ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه